יום חמישי, 17 במאי 2018

green roll sushi הסושי הטבעוני ששגע אותי!

אני מאוהבת בסושי, אין על המנה המרענת הזו שעצם האכילה טומנת בתוכה גם טקסיות. לאחרונה נמעתי מדגים חיים וכך נמנע ממני תענוג הסושי. והנה יש מקום אחד טבעוני לגמרי ללא דגים כלל וכלל שמאפשר לי לאכול סושי ועוד איזה סושי - green roll sushi.
חייבת לציין שהתחלנו עם באן פטריות שיטאקי מטוגנות בפירורי לחם. לא מאוד ציפינו מהמנה הזו, אבל הפטריות... אוי הפטריות היו מעולות, עסיסיות, בשרניות וטעימות. 
הסושי הראשון שלנו היה מגש של קמפיו (דלעת יפנית), בטטה, מלפפון וטופו בציפוי אבוקדו ורוטב כוסברה תוצרת בית (שכיכב לנו גם בבאן), שבבי טמפורה, קריספי בטטה, עירית ושומשום, שהיה רול מעולה והנה - ההוכחה הראשונה שלא צריך דגים על מנת לאכול סושי טוב. קאנטה רול רול היתה הוכחה עוד יותר חזקה שהסושי של green roll sushi פשוט מעולה עם רוטב חמאת בוטנים וחלב קוקוס, בצל ירוק, בטטה, טמפורה, בציפוי אבוקדו.
באמת ששבענו אבל לא יכולנו להתאפק, רק עוד רול אחד קטן ודי... רק עוד רול... שבענו אבל הטעמים המעולים והטריים של green roll sushi פשוט גרמו לנו להתמכר והתאהב. אז הלכנו על עוד מיוחד בשם סן פרנסיסקו עם אספרגוס,אבוקדו, פירה וואסבי בציפוי ריבת בצל, שבבי טמפורה. וואי כמה טעם, כמה ייחודיות, כמה יופי ועושר במקום אחד.
green roll sushi הייתם פשוט מעולים, ממכרים וגרמתם לי להתאהב בכם ובסושי!


green roll sushi
מונטיפיורי 30, תל אביב03-5245731 (ויש משלוחים!!!!)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...