יום חמישי, 3 במאי 2018

יער - רוקחות טבעית ידידותית, מצמחי המרפא ישר לעור שלנו

השתמשתם פעם במוצר קוסמטי ללא כימיקלים - 100% צמחים, שהיצרן גם יצר את המוצר בעבודת יד וגם קטף את מצחי המרפא בעצמו? 100% מהטבע ישר לעור הפנים והגוף שלנו.
הכירו את יער - רוקחות טבעית ידידותית, פרי יוצרם של גדי והודיה מהגליל שאחראיים מלאים על כל מוצרי יער - רוקחות טבעית ידידותית. לא תמצאו בשוק מוצרים יותר טבעיים, יותר אומתיים מהם. כי גדי והודיה יודעים גם לייצר את הכי טוב וגם ללקט את הכי טוב שאפשר.
ל יער - רוקחות טבעית ידידותית מייצרים שמנים אתריים, גם למטפלים, מוצרי פנים, שיער,קרמים, סבונים ומשחות. 
השבוע ניסיתי את המוצרים שלהם ולא הפסקתי להתפעל. 

סבון הפילינג הטבעי היה נהדר - סבון מוצק גם גרגירים צפופים ושמנים נהדרים שלא מייבשים את העור. תענוג למצוא סבון כזה גם הפילינג שלו נהדר לגוף, בייחוד לקיץ וגם הלחות שלו טובה מאוד.
השפתון היה ממכר ונהדר, פשוט לשים בתיק בתיק והלרגיש שאנחנו מפרגנים לעור השפתיים שלנו את המוצר הכי טוב. הכי פחות סינטתי. תענוג של מוצר. 
סרום טיפת טל לעור הפנים היה נהדר. עם ריח מלא חיוניות, איכות ולות שלא מצריכים קרם פנים גם לפני האיפור.
משחת הפלא - מוצר נפלא לכל עקיפה, גירוד או גירוי בעור. אני אישיתי סובלת מעקיצות והמשחה הקלה אלי פלאים. 
שמן הזהר לשיער - מוצר שיכול לשמש גם כמסכה וגם לעיצוב השיער. בשניהם הוא נהדר. מרווה את השיער בלחות ובעל ריח מרענן - כמ כל המוצרים של  יער - רוקחות טבעית ידידותית. 


אהבתי מאוד מאוד
*****
חמישה כוכבי אודליה
 יער - רוקחות טבעית ידידותית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...