יום רביעי, 23 במאי 2018

חולת ARAIS אני!


אחד המקומות שלא נמאס לי ושאני תמיד אשמח להגיע אליו הוא ARAIS מסעדת הבשר של שרונה. כבר כתבתי על המקום אבל הוא הרבה יותר מאוכל טעים. ARAIS הוא מקום כיפי, לא יומרני, שתמיד כיף לפתוח בו שולחן. כולם יוכלו להינות ב ARAIS. כעת ARAIS יצאו בפסטיבל עראיס בחודש מאי. לעראיס הטלה המפורסם והממכר שלהם נוספו גם עראיס מרגז עוף מטובל, עראיס בקר ואפילו עראיס טבעוני של כרובית. 
התחלנו את הערב שלנו בהילוך רגוע. ידענו שאנחנו הולכות להעמיס עראיס! אז התחלנו עם סלט שוק ירוק חמצמץ ונהדר ששיחק אותה עם פרוסות כרובית ומלא ירקות ירוקים. לצידו לקחנו פלטה חמה של ירקות כתומים. לא לקחנו פיתות, אבל הזמנו אקסטרה חריף לימוני כי אנחנו בחורות שיודעות מה הם אוהבות והרוטב הלימוני של ARAIS הוא אחד הדברים השוים, בכלל... בכל ביס שיהיה. בכל מנה, תמיד... 
העראיסים בפסטיבל במחיר של 44 ש"ח לרגל חגיגות 4 שנים ל ARAIS. וגם הגרלות והפתעות. אבל אנחנו נתכנסו לטעום עראיסים.  
התחלנו עם מנת חצי חצי של עראיס כרובית ועראיס מרגז עוף. שניהם היו מתובלים וכיפיים. הכרובית התגלתה כשתשובה העראיסית לטבעוניים ועשתה הכל אחד לאחד כמו העראיס. הטחינה בטעמים, רוטב הסלסה המשובח, הפיתה הקריספית הספוגה טעמים. מושלם. 

אבל אין מה לעשות אני מצביעה לקלאסיקה. עראיס טלה עדיין ניצח את מה שטעמתי. מצע הטחינה, הסלסה מעל, הפיתה הספוגה טעמים, הבשר האיכותי, פשוט לא מפסיקים לעשות לי את זה. כן, אחרי הכל חיסלנו את העראיס טלה, כי הוא פשוט מושלם. כל ביס (בתוספת רוטב הלימון) הוא פשוט חלום.


בירה בצד, עראיס בפה ושמח בלב. המתכון שלי לערב מושלם! 

יאללה תעמיס ARAIS! 
ARAIS שרונה מרקט, תל אביב




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...