יום שלישי, 10 באפריל 2018

VONG - הבאן עם הגונג!!!


לאחר זמן רב שחיכיתי וציפיתי, הגיע רגע האיחוד. רדופת חשקים שכמוני מפנטזת כבר זמן על מנה אחת מנחמת, מחבקת (דורשת חיבוק), מועררת עם חריפה ומנעימה עם קרעי בקר חם ואיולי... האיחוד התרחש אתמול, אני, אודליה חיבקתי את באן הבקר האהוב של של מסעדת VONG  האלופה משדרות רוטשילד בתל אביב. 
נכון - היו בארץ באן עוד לפני VONG, אבל אלה שמו את הזרקור על המנה הזו והעלו אותה על נס והכניסו אותה לתודעה הישראלית ובצדק. עם בקר  מפורק, בצל ירוק, צ'ילי ואיולי אסייתי. זו היתה ועודנה אחת המנות הטובות של VONG וזו עדיין מלאה כל ערב כמעט עד אפס מקום. 
אבל לא רק בבאן עסקינן. גם מנת ה CUP CUP גרפה מאיתנו מחמאות עם סלט עשבי תיבול המוגש עם סירות חסה אייסברג, עם דג לוקוס וסלט עשבי תיבול עם בזיליקום תאילנדי, כוסברה, נענע וצ'ילי עם תיבול אסייתי חמוץ-מתוק. אין דרך נכונה ונקייה ואכול את ה CUP CUP אבל אם אוחזים בסירת החסה ומניפים אותה היישר לפה, אומנם לא נשארים סטריליים. אבל ראשית זה טעים מאוד ושנית, אני התגעגעתי למנות שיש בהן קצת טקסיות, גם אם לא ממלכתית. 
אחרי שהבאן המפורסם צלח את 'מבחן אודליה' בהצלחה צפויה - המבחן הוא חוסר היכולת להניח את הבאן עד שאני מסיימת אותו, פשוט ביס אחר ביס אחר ביס ברצף. כי חבל על הזמן, יש כאן אחלה באן!
אכלנו מנת נודלס ביצים GREEN GARDEN עם ירקות ירוקים, של ברוקולי, זוקיני, תרד ועוד. הירקות הוגשו עדינים ששמרו על פריכות וטעם עם חלב קוקוס שעטף את הכל בעדינות, לא הציף, ועשה נעים בפה. עם כל השילוב הזה עדיין ניצחו בחך אטריות הביצים הטעימות שהיה כיף לחסל.
קינחנו עם מוס מנגו ברוטב תפוזים פסיפלורה, על שברי מרנג, שברי מקרון ושוקולד לבן. שוב... מהתחלה עד הסוף VONG שיחקו אותה בטעם מלא טעם מהביס הראשון עד הבאן והקינוח האחרון.

VONG
רוטשילד 15 תל אביב
03-6337171

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...