יום רביעי, 25 באפריל 2018

LINES קו תכשיטי הזהב מיוחד וקלאסי גם יחד!




כן הכל זהב, הכל זהב!💍💍💍💍 ויהלום✅✔✅✔
מה בסך הכל עושה טוב לאישה? לי אישית - תכשיט חדש תמיד יעשה טוב. באופן קבוע אני מחפשת תכשיט קלאסי אבל, כזה שהסביבה שתרגיש שהתחדשתי במשהו מיוחד. 
תכשיט חדש זו מתנה שתמיד כיף לקבל או לקנות לעצמי. אני מקפידה על תכשיטי זהב, כי אם כבר תכשיט, אז אני מעדיפה עם מתכת איכותית עם אנרגיה טובה, שאפשר לשטוף אותו בלי לדאוג. 
תכשיט זהב הוא פשוט תכשיט לכל החיים, תמיד רלוונטי, תמיד אופנתי, תמיד טוב!
פה נכנסת טל אפרים לתמונה, טל בעלת מותג התכשיטים LINES - עיצוב תכשיטי זהב בעבודת יד. טל סיימה לימוד עיצוב בשנקר ואחרי שהציגה בגלריות באירופה, החליטה להתחיל לייצר תכשיטים. ל LINES שלל טבעות, עגילים, תמידים ושרשראות. קו התכשיטים של LINES הוא קלאסי עם א-סימטריות קורצת ומענינת שהופכת כל תכשיט לייחודי. 
אצל LINES כל התכשיטים עשויים 100% זהב (צהוב/אדום/לבן), האבנים המשובצות הינן יהלומים או אבני חן אמיתיות - כך שכל אחת זוכה בתכשיט איכותי, טהור, אנרגטי ועם עיצוב נקי, אך כזה שאי אפשר להתעלם ממנו. 
טל חשבה כל כך על איכות הפריטים שאפילו עם העגילים אפשר לישון מבלי שהם יכאיבו. כל פריט מתאים גם ליום יום וגם לערב. פשוט מושלם.

*ניתן לשנות צבעים/אבנים/גדלים וכו' על פי דרישה מול טל אפרים. 

Lines Jewelry - By Tal Efraim
טלפון: 052-6348885

אינסטגרם: https://www.instagram.com/lines_bytal/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...