יום שני, 30 באפריל 2018

GEMMA איטלקיה מושלמת ביפו



אני תמיד שמחה לגלות מסעדות חדשות. בייחוד שהן איטלקיות. אז הפעם באיחור אפנתי פלוס, הכרתי לעומק את מסעדת GEMMA  - הפנינה האיטלקית של יפו. GEMMA תקעה יתד ביפו לפני כארבע שנים וכעת ממשיכה להיות אחת מהמסעדות האיטלקיות הטובות בגוש דן. 

GEMMA  - אבן חן באיטלקית, היא אכן פנינה גם קולנרית בניצוחו של שף רמי אמינוב שהתמחה במשך שנים רבות במטבח האיטלקי ברחבי העולם וב GEMMA הוא שר סולו שכדאי וחובה להתענג עליו.
התחלנו את הערב שלנו עם סלט פנצנלה - אחת הטובים שאכלנו בחיינו. על תקן הטוויסט במנה כיכבו רצועות ענקיות של גמבה קלויה בחומץ, הכל הפך לחגיגת טעמים, חמצמץ, קרמי מקרעי המוצרלה, הבזיליקום מול פריכות חתיכות הפוקצ'ה המוצנמת הכל יצר סלט מושלם.
לא התאפקנו ולקחנו עוד סלט. הפעם חרגנו ממנהגנו ולקחנו  מנת ספיישל, סלט אבוקדו וארטישוק שהגיעה עם ירקות, גבינת פטה וגם טבעות פלפל חריף לאתגר את החך. אני כמובן אכלתי הכל עד תום ואהבתי מאוד, גם את החריף שפיצץ אותי. אחלה סלט, מרענן, טעים, עשיר וכיפי. 
בתחום הפיצה דגמנו פיצת ארטישוק (לא יכולות לשבוע מהתוספת הזו), והוספנו עליה גם פטריות. הפיצה היתה ענקית, דקיקה מאוד ופריכה. כיף של פיצה. מאוד אהבתי את רוטב העגבניות עם טעם עשיר שעשה לי טוב בכל ביס.
הפתעת הערב באה מכיוון הפסטות. טליאטלה תרד, פסטת תרד ירוקה, עגבניות שרי, שום, תרד, גבינת מסקרפונה ויין לבן. מושלם זו המילה הנכונה. מנה נהדרת, פסטה עשירה בטעם, בשרנית ונימוחה. טעמים מושלמים וכיף בכל ביס. 

בקיצור - GEMMA מומלצת בחום, בכל שעה או יום. כי פשוט טעים ונעים מוצלח. מאוד! 


GEMMA 
http://www.gemma.rest.co.il/
תרצה 14 יפו
03-6058276

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...