יום ראשון, 29 באפריל 2018

הגלביות של Comfort Zone Boutique שוות!!!

לפני כשלוש שנים הוקמה Comfort Zone Boutique יצרנית הגלביות/השמלות הנוחות והנגישות. Comfort Zone Boutique בבעלותה של מיכל רם וגיסתה עינב. השתיים חובבות עיסוקים חובקי עולם, החלו לפתח את הכשרון שלהן בצבעים, עיצובים וחשיבה קצת מחוץ לקופסה.
השתיים מעצבות את כל השמלות ואחראיות על הייצור בחו"ל, מרמת עיצוב הדפס הבד, עד ייצור השמלות. כל המוצרים של Comfort Zone Boutique הינם 100% כותנה נוחות ונעימות. ב Comfort Zone Boutique ניתן להשיג גלביות עם כיסים, שמלות מקסי ללא שרוול, טוניקות נשים וטוניקות גברים. הכל בעיצובים מקסימים וייחודיים, בצבעים והדפסים שלא רואים בכל מקום. 

את הפריטים היחודיים של Comfort Zone Boutique ניתן למצוא ברוב הפסטיבלים והירידים בארץ (ניתן לעקוב בפייסבוק) ונקודת המכירה של Comfort Zone Boutique בחנות הבית בבנימינה (עדיפות לתיאום מראש).

אז אם אתן רוצות מוצר ייחודי, במחירים נגישים (100 ש"ח עד 300 ש"ח ), בצבעים שעושים מצב רוח ואין לכל אחת כזה. לכו על Comfort Zone!!!


Comfort Zone Boutique
050-7671414

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...