יום שני, 23 באפריל 2018

הכשרה של רעננה, טעימה לנו בכל ביס

מסעדות איטלקיות זו קלאסיקה שלא נמאסת, תמיד רלוונטית ותמיד טעימה. חובבת המטבח האיטלקי שכמוני טעמה הפעם במסעדה איטלקית כשרה ברעננה. 'פסטריה', הכשרה של אחוזה ברעננה משחקת אותה בגדול.

המקום - פשוט ולא מתיימר, אבל הטעמים עושים את העבודה. במקום הומה ומלא כמעט עד אפס מקום. אנחנו תפסנו מקום טוב באמצע וטעמנו מהקלאסיקות. 
התחלנו עם סלט קפרזה על מצע בצק פיצה, שהגיע עם עלי רוקט שהוסיפו עוקצנות רעננה. המשכנו עם הפתעה נהדרת של ארנצ'יני נהדר ממולא מוצרלה, פרמז'ן ופטריות על מצע רוטב עגבניות ותלתלי פרמז'ן. פשוט מנה נהדרת, רואים שהארנצ'יני נעשה בקפדנות והמון טעמים טובים. אהבנו מאוד וניגבנו את בצק הפיצה שהגיע עם הקפרזה עם רוטב הארנצ'יני המעולה. 
 לגבי מנת הפסטה שהזמנו לא היה לנו הרבה ציפיות. פנה מלנזנה הוזמן, וכבר טעמנו לא פעם את המנה הזו. הפעם הכי אהבתי שהמנה לא מתנצלת, עם טעמים חזקים, המון חצילים, זיתים, רוטב עגבניות עשיר, שום, בזיליקום וגבינת פטה מעל. עושר של טעמים שגרם לי אושר גדול, עד כדי כך שקצת זנחנו את הפיצה הלבנה שלנו שהגיע עם רסק כמהין, שמנת, מוצרלה, פטריות ופטרוזיליה. היא היתה נהדרת, אבל הפסטה ניצחה בנוק אאוט גדול. 
אהבנו!

פסטריה
אחוזה 184, רעננה
כשר מהדרין
http://pastaria.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...