יום ראשון, 4 במרץ 2018

La Vaca Loca הארגנטינאית של הרצליה

 לפני כארבעה חודשים, הוקמה מסעדת La Vaca Loca, על חורבותיה של אל גאוצ'ו ההרצלייאנית. בתפריט - גריל בשר ארגנטינאי מהראשונות עד הקינוחים. הכל בניחוח דרום אמריקאי.
 ,יותם ורפאל שירתו אותנו והיו חביבים ונעימים. התחלנו עם מזאטי הבית עם עגבניות מיובשות - סופר טעים, קונפי שום .נהדר, חצילים מטוגנים טעימים וכמובן, צ'מיצ'ורי חרפרף וכיפי. התחלה נהדרת וממכרת עם לחם הבית. המשכנו עם סלט ירוק טעים וכיפי ו... שלל נקניקיות חריפות ורגילות. החריפות היו אכן אש! שתיהן היו מאוד טעימות. פשוט החריפות יותר קרצו לנו נשנוש שמנמן וטעים.
אתם מחכים לשמוע איך היו הבשרים.
קבלנו פלטת בשרים של סינטה, אנרקוט, אסאדו ואסאדו עגל חלב. האמת? הכל טעים אבל מנות האסאדו היו סופר סופר טעימות וחוסלו עד תום. הכל הגיע עם תפוחי אדמה סופר טעימים, עגבניה צלויה ועם הצ'מיצ'ורי שהמשיך ללוות אותנו יחד עם מיונז טעים. פשוט מושלם.
לא יכולנו לוותר על קינוחי ריבת חלב. אחרת איך נסיים במנה אגרנטינאית כמו שצריך. פלאן ריבת חלב טעים צמרת ריבת חלב טעימה. וקרפ ריבת חלב... כמה פשוט ככה טעים. לפעמים כל מה שצריך זה קרפ מתוק ואיכותי

אהבנו
La Vaca Loca
מדינת היהודים 60, הרצליה
09-9555037








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...