יום שני, 5 במרץ 2018

EAZY CAFE עם ההפתעות הכי טעימות מתחת לבית


 לפני כשנה וחצי נפתחה בארלוזרוב תל אביב ממש על פינת שלמה המלך EAZY CAFE. בית קפה מקסים וכיפי. EAZY CAFE בעל שתי וורייאציות. בבוקר הוא בית קפה מהיר עם שירות עצמי, והחל מ 17:00 הוא בית קפה עם שירות מלא, אור מעומעם, תפריט יינות עשיר וקסם תל אביבי.
תפריט היינות של EAZY CAFE, זוכה ל 50% הנחה בימי שני ורביעי. אם חשקה נפשכם בטיפת יין משובח... תמשחו את לבבכם ב EAZY CAFE. 
את הערב שלי עם ליהי התחלתי עם סלט קפרזה עם פרוסבות מוצרלה טעימות, עגבניה צלויה, קונפי שום, חומץ בלסמי ושמן זית. מנה קלאסית וטעימה שהכינה אותנו לחציל שהגיע בטחינה עם צ'ילי ולחם פרוס. התחלה מעולה. 
המשכנו עם שני סוגי סלטים. הראשון סלט עדשים שחורות ובורגול שענה על דרישות הבחורה היותר חטובה מבנינו. הוספנו לו גם גבינת פטה איכותית ויצאנו ממש מרוצות. הגבינות של EAZY CAFE לא הפסיקו להפתיע אותנו. 
אני... נהניתי מאוד מסלט ניוקי קראנצ'י... אחחח איזה סלט הניוקי הגיע מתובל בשום והונח על גפרורי סלק וגזר, עלי בייבי, אגוזי קשיו, בצל ירוק וגבינת פטה. וואי איזו הברקה. הניוקי היו מתובלים טעימים וחמים, הירקות השתלבו היטב, התיבול היה מעולה. 

לחימום הגוף ולהמשך אוכל מנחם וטעים... הייתי בנאלית וזכיתי בטוסט גבינות גאודה ופטה עם זיתי קלמטה בלחםקסטן. טעים טעים, מנחם, חמים, כיפי, כל מה שאני רוצה בביס של הטוסט שלי. מדוייק וטעים. הייתי שמחה לאקסטרה זיתים בצד, אבל עדיין - הכל חוסל ומאוד נהינתי.

קינחנו בפאדג' שוקולד טעים ונעים. כי אם כבר חטאנו בטוסט, נשמיך עם החטא המתוק והשוקולדי הזה. מוצלח וקלאסי.

אהבתי
EAZY CAFE
ארלוזרוב 76, תל אביב
https://www.facebook.com/Eazycafe/

*ימי שני ורביעי - 50% על התפריט היינות
*ימי חמישי עם ספיישל טבעוני
* 1+1 על כל הכריכים החל מ 22 כל יום! 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...