יום שלישי, 27 במרץ 2018

במלון רוטשילד אכלתי את אחת הארוחות הטובות השנה!

אני כבר הכרתי את מלון מלון רוטשילד, לפני כחודשיים אכלתי שם ארוחת בוקר סופר משובחת. עכשיו אחרי ששף עידו רוזן חידש את התפריט, כל שנותר הוא לבוא לסקור את ארוחת הערב ב'מלון רוטשילד'.


המקום - מסוגנן ואלגנטי, התיישבנו מתחת לחלון וצפינו על שדרות רוטשילד הסואנות ואנחנו ישובות במחוז האלגנטיות.
התחלנו עם מנה שנשמעת פשוטה אבל הייתי שמחה לקבל אותה בוקר, צהריים וערב כי היא מלאה בטעם. טרטר עגבניות, עם צלפים, בצל שאלוט קצוץ, טרגון, שמן טרגון ונגיעות גבינת שקדים טבעונית. הוגש עם קרע חלה חרוך. וואי איזו מנה מעולה, מלאה בטעם, מדוייקת בטיבול. מנה שעושה שמחה בפה, בעין וגם בניגוב הטרטר עם החלה. אני חושבת ששפים צריכים לבוא ללמוד על המנה הזו. מוקפדת, טעימה עם שילובים נהדרים.

סלט עלים עם שורש צנון שחור, גזר, אנדיב, אזגוזים מסוכרים תוצרת המקום ושמן טרגון גם היה מדויק וטעים. הסלט שחושב מחוץ לקופסה כמו הטרטר. עם ידו המשובסחת של שף עידו רוזן.
חציל מטוגן ואפוי לצורת קונכיה במילוי גבינת טולום, עם דבש היתה גם משובחת. לא הפסקנו להתפעל מצורת החציל הקשיח, מטעמו ואת גבינת הטולום המשכנו לנגב עם קרע החלה שהוגשה במנת הטרטר.
כל פעם שרועי המנהל פינה לי צלחת מהשולחן הפרידה מהמנה היתה קשה לי. המנות היו כל כך טובות שחבל שנגמרו מהר. גם מנת שעועית הלימה עם גבינת טולום, נענע ושמן טרגון גם היה משובחת. אני מאוד אוהבת טעמים חזקים והמנות הראשונות של מלון רוטשילד עשו לנו טוב. ממש טוב.
ארוחה כל כלך מושלמת, עם האוירה והשירות המעולים המשיכו גם עם העיקריות. דנה שלי לקחה מנת באן קלמרי מטוגן עם רוטב פפריקה ואיולי. היא אמרה שזו אחת מנות הקלמרי הטובות שאכלה בחייה! אני.. התענגתי עד קלות במנת דג לוקוס על גרגרי חומוס מזן בולגרי ומחית חמאה עגבניות תמר מבושלות. הפעם המנה היתה עדינה ולקאסית. מעולם גריגרי חומוס לא קבלו כזה יחס של כבוד, גם מעין חמאת העגבניות שעטפה אותם היתה משובחת והדג עצמו - מעולה! בפירוש לא יכולתי לבקש יותר.
היינו אומנם מלאות אבל נתנו לרועי יד חופשית בבחירת הקינוחים, כי עם כזו יד במנות, סוקרנו רבות חגבי הקינוחים הבאים עלינו לטובה. מסתבר שמאוד לטובה.
קרם ברולה קפה עם כדורי מוס קרמל מלוח ומרנג קקאו היתה לקינוח מעולה. מסתבר שהקינוחים הם פרי ידה של מומחית הפטיסרי יערה ורד. שילוב מושלם, ממכר. אחד מקינוחי הקפה הטובים האכלנו. המשכנו עם קינוח מעולה ומיוחד של פודינג אורז עם ברולה, גלידת בזיליקום, ועוגיית אננס. קינוח מרגש, חדשני, עם טעמים מעוררים, עשוי בטוב טעים, ייחודי ומושקע.
נהנננו באמת מכל ביס וכל שניה. לא רצינו שהערב במלון רוטשילד ייגמר, על שפת החלון, עם כוס יין לבן והטעמים הכי מרגשים שהיו לנו השנה - מהראשונות עד הקינוחים.


מומלץ בחום!!!
***** חמשה כוכבי אודליה!

מלון רוטשילד
רוטשילד 96 תל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...