יום שבת, 24 במרץ 2018

האסייתית של יפו, טעימה וכיפית

ג'אסיה היא אסייתית של יפו כבר מספר שנים. במיקום מול בית מיומנה לשעבר, ותפריט אסייתי עם נגיעה ים תיכונית. ג'אסיה עושה לא רק טעים בחך, אלה אוירה נעימה וכיפית שתמיד כיף להתארח אצלהם. כל לקוח מקבל פפדם הודי (קרקר מקמח עדשים) לצד לבנה מתובלת מעולה עשויה במקום, טחינה, וחמוצים. אני מאוד אוהבת פפדם ולבנה וזה היה בשבילי אי של נחת! 

 התחלנו את הערב שלנו עם מנת גיוזה מטוגנת של עוף טעים מאוד וחצי וכרובית בטמפורה. שתי המנות היו מוצלחות ופשוטות. גם הספרינג רול האביבי שמאוד אהבנו היה מוצלץ. לנו היה חסר טעמים חזרים קצת ברוטב, אני אישית הוספתי סויה וקיבלתי טעם נהדר. 
למנה עיקרית דנה שאיתי לקחה קדרת פירות ים ברוטב קארי ירוק חריף, שהיה לה מאוד טעים והוגש עם ארוז לבן. מנה מכובדת לכל הדעות. אני לקחתי מנת דניס שלם טעים, אבל הפתעת הערב לדעתי היתה מנה חצי דיאטטית ללא גלוטן של אטריות אורז עם פטריות, בצל, ברוקולי ברוטב שעועית שחורה. מנה נהדרת, טעימה, לא משמינה, כיפית. כיף לפגוש מנת אטריות אורז כזו... הרי אין הרבה מנות אטריות אורז רחבות במסעדות בארץ ופה ג'אסיה נתנה ביצוע טוב.
 האוירה בג'אסיה טובה, נעימה, השירות טוב. וגם יש תפריט סושי שננסה בביקור הבא.

ג'אסיה - תמיד כיף
לואי פסטר 7, יפו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...