יום ראשון, 25 בפברואר 2018

הארוחות הויאטנמיות של MIKA FOOD ART


השבוע ביקרתי פעם שניה אצל מיקה. השפית האוטודידקטית הטבעונית  שעושה פלאים. אחרי סדנת האוכל הויאנמי הסופר מוצלחת שלה שהותירה אותי מאוד מורשמת עם חשק עז למנת באן ולדים סאם, בחמישי הייתי באירוע eatwith של מיקה פוד ארט. הפעם ארוחת EATWITH. אני כבר מכירה את היד שלה ואת הקו הויאטנמי של מיקה. נתחיל מהסוף, היה לא פחות מושלם.
תחילה האוירה, מיקה מארחת ביד רחבה והמון הומור שמאחד בין האורחים. אחרי קבלת הפנים, סבב הכירות וסנגריה, מיקה לא חוסכת עלינו באלכוהול ולא בבדיחות.  

האוכל היה מושלם. התחלנו עם מרק פו ויאטנמי (כבר שהגענו, ריח המרק היה חלק מקבלת הפנים בבית של מיקה). למרק מוסיפים, רוטב חריף, כרוב, עשבי תיבול, לימון, בצל ירוק ונהנים מכל לגימה. תזהרו עם החריף. תתחילו בטיפין טיפין ואז תמשיכו. המרק היה מעולה. עשיר באצות ואטריות ופשוט טעים. 




















טעמתי מנה חדשה מבית היוצר של מיקה - בגרסה הויאטנמית. מנת כיסון על בסיס קמח טפיוקה ממולא שעועית מש במרקם גמיש וכיפי, פשוט נהדרררר. כן, המרקם קצת 'מושי' וזה כל היופי לשחק עם הכיסון בפה. מושלם. בהמשך הגיעו ספרינג רול שאנחנו הכנו על בסיס עלה חסה ובתוכו שמנו קולורבי מוחמץ, טופו מעושן, אבוקדו, בטטה בצ'ילי, וממרח אבוקדו-בוטנים-עשבי תיבול ויאטנמי. גם פה שחקו תפקיד מפתח זרי עשבי התיבול שליוו אותנו והיו לידינו כל הארוחה, הרוטב החריף, רוטב חמאת הבוטנים והכרוב החתוך. עיקרית אחרונה היתה סלט אורז מעולה שגם חמדתי את שאריותיו הביתה. הסלט מגיע ללא תיבול. אלה איים איים של מרכיבים על קערה ענק. את הערבוב עשינו אנחנו לפני האכילה.  בסלט היה רוטב אסייתי, קערת אורז, פולי סויה, שבבי בצל יבש, אצות, אפרסון ותפוח. נשמע מוזר אבל אחרי שהכל מתערבב בבטן ובקערה זה סופר טעים. 

סיימנו עם טפיוקה הנהדרת של מיקה עם קוקוס וסילאן, פעם שנייה שאני אוכלת את המנה הזו ובא לי כל היום לאכול ממנה... יהיה המשך? כמובן 8.3 חפלה בוכרית סביר להניח אגיע. וב 15.3 ויטנאמי טבעוני. ואני לא טבעונית. פשוט סופר טעים לי.

טעים טבעוני וכיף מאוד!!!!
ממליצה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...