יום שני, 26 בפברואר 2018

ארציאלי - הפיצה החדשה בכיכר רבין


 פיצה זה אחד מאבות המזון. נכון? הנה אני כמעט כל הזמן אוכלת פיצות, מכורה לפיצות, ושומעת רק על פיצריות חדשות שנפתחו. עכשיו שיוכיחו לי שפיצה זה לא אחד מאבות המזון. השבוע התבשרתי שבכיכר רבין על מלכי ישראל 7 נפתחה פיצריה חדשה. 'ארציאלי' שמה. הפעם לא פיצת משולשים, אישית או משפחתית. אלה פיצה על פיצה משקל וטעימה... הארציאלי הזו... מאוד טעימה.
ארציאלי נפתחת כל יום ב 18 בערב. הגעתי ב 18 וכבר בארציאלי ויטרינת מלאת פיצות ותור ענק של הורים, ילדים, סבים וסבתות וכל מי שרוצה פיצה על פי משקל והמון טעם. 

לקחתי מכל הבא ליד קרוסטיני תרד עם תרד תורכי, מוצרלה, גבינת גראנה פאדנו - פרמז'ן שהיתה יותר עדינה בטעמה. פטה בצל עם בצל, אורוגולה, עגבניות שמש וזיתי קלמטה שהיתה הטעימה ביותר לאחת שאוהבת טעמים חזקים כמוני - וגבינת הפטה והזיתים סיפקו אותי. 

פרובולונה שרי עם רוטב עגבניות מעולה! ניחן היה שהרוטב מעגבניות טריות ולא שימורים, מאוד טעים, עם שני סוגי עגבניות שרי, אורגנו טרי,ומוצרלה מגורדת.
עוד אחת אהובה עלי מאוד מאוד מאוד היתה פיצת הבורטה עם רוטב עגבניות (שוב רוטב סופר מוצלח) פלפל קלוי, אורוגולה, פלפל שחור וגבינת בורטה. 

הבצק נהדר, טעים מאוד אורירי, דק וקשיח וגם מלא בטעם. אהבתי מאוד מאוד

פיצה ארציאלי
מלכי ישראל 7, תל אביב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...