יום רביעי, 14 בפברואר 2018

מה שקורה בשיין, נשאר בשיין! אבל חייבת לספר לכם על הטעם והבורטה!


אני, אודליה צדוק, אשת קולינריה בישראל, אכלתי אתמול את פיצה בורטה החדשה ב'קפה שיין' וחיסלתי אותה עד תום. ידעתי שמרגע שהבורטה תפציע, אני אגיע. 'קפה שיין' בשלמה המלך פינת פרישמן התל אביבי הוא אחד מבתי הקפה היותר טובים ומוצלחים בתל אביב. כבר כתבתי רבות על חוסר ההתיימרות המנצחת, הפשטות המושלמת, חומרי הגלם הטובים ביותר ומנות מוצלחות שרבות המסעדות בארץ היו רוצים להתהדר בהן. 

שמחה לבשר לכם מהשטח שהפיצה לא פחות ממושלמת, בצק דק ופריך שמחזיק את כל עגבניות השרי, תלתלי הבצל, הבזיליקום והתבלינים. לחתוך היה קצת מאתגר, אבל מהרגע שהבורטה בוצעה לא הפסקנו לטרוף מהפיצה. בידיים, אחזנו משולש משולש, ונהנינו. הטעם היה כל כך מושלם שלא הייתי צריכה להוסיף חריף, או מלח, פשוט לנעוץ בבורטה ולעוף מטעמים טובים! שילוב מאוזן ומושלם. אחת הפיצות הטעימות. לפרוטוקול יאמר שעל הפיצה עצמה לא הונחו שבבי מוצרלה, כי מהרגע שהבורטה נפתחה היא הספיקה לכל הפיצה ויותר! גם אם חשבנו לא לאכול את הקשה של הפיצה, בסוף ניגבנו אותו בבורטה. 
המשכנו עם סלט שדה. לא באמת ציפיתי מסלט ירקות משודרג שיעיף אותי. אבל שוב - מהתיבול המושלם, עד בחירת גבינת הפטה הכה מוצלחת, שוב 'קפה שיין' מנצח אצלי בחך. תלתלי הבצל ופרוסות הצנון (אני אכלתי צנון!!!) גם נאכלו בשלמות. הורגש שהסלט הוכן באהבה... ואחרי כל הדיבורים על סלטים בתל אביב. נראה לי שמצאנו כוכב נבחרת חדש!




לינגוויני חריף עם ארטישוק וזוקיני, עגבניות וחמאה חוסל כלא היה. ובאמת שהיינו מלאות. הלינגוויני היה נהדר בתיבול לימוני ומלא בטעם. האמת שאכלתי ועשיתי לעצמי המון 'נו נו נו לי!' שככה טעים ואני לא יכולה להפסיק לאכול. אבל איך ענתה לי המלצרית "מה שקורה בשיין, נשאר בשיין!... הפסטה עצמה היתה נהדרת, דקה, בשרנית ונגיסה כמו שאני אוהבת. SHAME ON ME כמה טעים לי!  

אני מבלה רבות ב SHINE, כבר תקופה אני לקוחה קבועה אבל הפעם, נפעמתי יותר. לא מדובר במסעדת שף, אלה בצוות במטבח ומחוצה לו שיודע את העבודה וגם אוהב אותה! 

קינחנו עם קלצונה נוטלה וחלווה עם כדור גלידה - כבר טעמתי את הקלצונה הזו (שוות ערך לקלצונה ב'הפיצה' - מסעדת האחות של שיין), אבל הפעם הוספנו שערות חלווה במילוי ושוב ליקקנו את האצבעות. אחת אחרי השניה מנות מושלמות! 
לטעמי מדובר באחד מבתי הקפה הטובים בתל אביב לחלוטין!!! רוצו לבורטה!

קפה שיין SHINE
שלמה המלך 38, פינת פרישמן




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...