יום שלישי, 9 בינואר 2018

טוני האוס Tony House עשתה לנו ערב טעים

בחודשים האחרונים אני מאוד אוהבת באנים, ודים סאמים ובכלל אוכל אסייתי עושה לי טוב החורף הזה. טוב שגיליתי את מול את טוני האוס Tony House מסעדה קלילה עם תפריט עשיר של באו ושל דים סאמים, אבל לא רק. ל טוני האוס Tony House  תפריט מוקפצים, המלצות השף, מנות פתיחיה ועוד. אל תתנו למקום הקטן והפשוט הזה לתעתע בכם הוא מוציא מנות גדולות וטעימות.




התחלנו את הערב שלנו עם סלט אטריות אסייתי קליל ברוטב מתקתק. סוףסוף סלט גדול שלא נגמר אחרי שני ביסים מרענן וטעים. המשכנו עם שלל דים סאם במסגרת הרכבה מארז דים סאם שטוני האוס Tony House מציעים. הלכנו על דים סאם בקר, עוף וירקות. הדים סאם הבשרי הגיע כדים סאם פתוח מבצק חיטה, כשרואים את המילוי. הדים סאם הצמחוני היה עשוי מבצק אורז לבן-שקוף טעים ונגיס ומאוד מגוון לאחר הדים סאם הבשרי. כולם היו טעימים וכיפיים.
מנת אורז מבושל בפטריות ועוף עם בוטנים ואגוזים בתוך עלה לוטוס היתה מנה טעימה ונהדרת. הלוטוס אומנם לא לאכילה. אבל בתוכו האורז... איזה טעם איזה עושר של מנה הבוטנים הוסיפו פריכות. הכל היה עסיסי וטעים מאוד!
המשכנו עם מנת באו אווז חביבה ואז שכבר התמלאנו לא רצינו עוד מנה. מישל המקסימה שכנעה לקחת מנת השף של בקר מוקפץ עם פטריות ואורז לבן - והבטיחה שאנחנו נהנה ממנה. וואו וואו וואו כמה טעם !!! איזו מנה מופלאה של בקר מוקפץ רך-רך ברוטב סופר טעים ומושקע עם אורז לבן. תאמינו לנו - היינו שבעים והצלחנו מאוד להינות מהמנה.  זה ההוכחה הכי טובה שהמנה מוצלחת! עוד ביס ועוד ביסון ועוד אחד. פשוט נהננו מכל ביס. מנה סופר טעימה מושקעת ועסיסית פשוט מושלמת!
סיימנו עם מנת באן שוקולד ובאן חלווה כיפיים וטעימים שהוגשו עם תה ירוק מנחם שסיים לנו ארוחה טעימה מאוד, במקום קטן עם טעם גדול!

טוני האוס
בן יהודה 7, תל אביב
כל יום 12-22:30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...