יום שני, 15 בינואר 2018

SAMUEL הבלקנית הטעימה של פרנקל תל אביב

אני בחורה של טעמים חזקים, לא מתנצלים, עסיסיים, מלוחים או חמוצים. מה שצריך - טעמים אותנטיים כמו המתכונים המקוריים. רוב המסעדות בארץ מתאימות את המנות לחך הישראלי ומנחמדות אותם בהחלשת טעמים. כמה טוב שיש נווה מדבר של טעמים אמיתיים. SAMUEL הבלקנית של ידידיה פרנקל בתל אבי עושה לי שמח בפה.
SAMUEL הוקמה על ידי שמואל בן בסט השף הבלקני. והיא בדיוק מה שרציתי.
תחילה פתחנו שולחן עם מזאטים של פתיחה עם סלט שעועית לבנה, חציל וגמבה קלויים מצויינים, צזיקי, כבד קצוץ וגולת הכותרת שמאוד אהבנו - איקרה נהדרת. הכל הוגש עם רבעי לאפה חיטה מלאה. פתיחה שמחה לערב מיוחד.
המשכנו עם מנת פלפל מטוגן עם פירורי לחם ממולא גבינת פטה שהיה נהדר גם הוא. באתי במצב רוח חלבי אבל אבל המנה הבאה פשוט היתה נהדרת לכל חך. סיגר בלקי מבקר וטלה. סיגר מעולה מלא בשר, אך שומר על אווריריות, פריך ולא שמן מידי. פשוט סיגר מעולה. 

המשכנו עם שתי עיקריות - שישקבב טורקי על לאפה, לצד אורז ירקות וטחינה ירוקה. שוב גם פה הבשר הפתיע לעשות והיה מצוין, עסיסי, עשיר בטעם פשוט מעולה!
אהההה הפתעת הערב היתה המנה האחרונה שטעמנו. מנת פילה מוסר על ריזוטו חצילים וקשקבל. זוכרים שאמרתי שאני אוהבת טעמים חזקים ולא מתנצלים? אז המנה הזו של SAMUEL שיחקה אותה ממש! הדג המעולה והטרי הונח על ריזוטו מושלם מלא טעמים, חזק ועשיר. לא צריך להמליח או לפלפל כי המנה מושלמת חמוצה ומלוחה במידה. וזו המידה שאני אוהבת! סוף סוף טעם אמיתי  - ואני כבר מדברת בלקנית שוטפת.

אהבתי מאוד!
SAMUEL 
ידידיה פרנקל 64, תל אביב
*ימי חמישי יש גם הופעות חיות (ותמיד טעמים טובים)

https://www.facebook.com/samuelbalkanfood/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...