יום ראשון, 14 בינואר 2018

A23 להביט על תל אביב מבעד לארוחת בוקר טעימה

 אני אוהבת את מסעדת המלון A23. כמלווה צמודה של ההמסעדה מהרגע הראשון, עכשיו כחידשו את מועדון ארוחת הבוקר הייתי חייבת לבקר שוב. 
אותי ואת דנה הושיבו כמו שאנחנו אוהבות על המדרגה עם הפנים לתל אביב הסואנת. איילון המקסים שירת אותנו (שוב), ואנחנו שמחנו בחלקו. אז הפעם לא בחרנו בקרור מאדם או אגס בנדיקט. התחשק לנו קליל ורענן הפעם אז בחרנו במנת שקשוקת בוקר וסלט פנצלנה. 
באמת, שבחרנו הכי פשוט והכי טעים. מחבת שקשוקה מצויינת עם רוטב עגבניות עשיר וסמיך היה נהדר, סלט ירקות ליד. חלית (חלה קטנה) בצד, טחינה ו... לימון כבוש להוסיף קצת עוקץ לכל הטעים. פשוט נהדר! הכל חוסל כי פשוט היה טעים ומדויק. גם החלה, הטחינה חוסלו וללימון הכבוש עשינו ריפיל. כי פשוט התענגנו.
סלט פנצלנה היה מעולה, העגבניות היו סופר טריות, קרעי המוצרלה ספוגו את הבלסמי המצומצם בשקיקה ואנחנו חיסלנו גם את זו עד תום.
קינחנו עם מנת כנאפה הום מייד - אחת ממנות הכנאפה הטובות שאכלתי בתל אביב, מדוייקת, לא מתוקה מידי. עם גלידת פיסטוק מעל. 

בכניסה לא הפסיקו להגיע אנשים ל A23 ואנחנו התענגנו להשקיף על הרחוב ולראות את A23 מצליחה בכזו שמחה. אין ספק A23 היא המוסד החדש של תל אביב !! במיקום הכי חם, שירות סופר נעים וטעמים שתמיד כיף לפגוש!


 A23
ארלוזרוב 23, פינת דיזנגוף
תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...