יום שני, 11 בדצמבר 2017

THE QUEEN הממלכה האנגלית באה לגבעתיים

בקיץ האחרון הוקמה ברחוב כצנלסון בגבעתיים, ממלכת אנגליה הקטנה. THE QUEEN בר אנגלי מסורתי שעושה כבוד לאוכל האנגלי. ל THE QUEEN תפריט אנגלי עשיר עם כל הסממנים האנגליים. נקניקניות, פאי רועים וכו. ראוי לציין ששליש מתפריט מותאם לטבעוניים וזו פנינה משובחת גם לטבעונים שבנינו. 
THE QUEEN הוקמה על ידי טשה פיינגולד ודוד נבסרדיאן. אחרי שטשה הקימה מסעדות ישראליות בסנט פטסבורג וניהלה ברים מסורתיים בבריטניה. החליטה להביא את יכולות הניהול שלה והאהבה לתפריט האנגלי למדינתנו הקטנה. על המטבח ממונה דוד. 
מאוד נעים ב THE QUEEN אפשר למצוא קהל מכל הגילאים. התפריט מגוון וכיפי והבירה זורמת כמים.
התחלנו את הערב שלנו עם סלט ירקות כפרי עם ויניגרט מעולה. סוף סוף סלט שמתובל כהלכה, לא צריך להושיט יד לעבר המלחיה. פשוט להינות. החלק הכיפי בסלט היה רבעי הארטישוק הצלוי שעשה לנו כיף.
המשכנו עם פלטת בשרים עם מיני נקניקיית בקר, קורנביף, חזה בקר וחזה מולארד. שהיה נחמד והוגש לצד סלט רענן עם צלפנים ונקודות חרדל. 
על מנת סטייק אנד אגס המסורתית לא פסחנו. נתח פקניה טעים מאוד הוגש על ארטישוק לה רומנה לצד ביצת עין ושעועית ירוקה מתובלת היטב. אני נהינתי מהסטייק עשוי טעים וממש עשיר בטעם. שוב גם פה פגשנו רבעי ארטישוק שהוסיפו גיוון נחמד למנה.  

מנת ההמבורגר עם קונפי ברווז מפורק עם בייקון טלה היה גם נחמד. אבל בין ביס לביס הבנו שאנחנו ממש מתאהבות במנת הצ'יפס של THE QUEEN. פשוט לא יכולנו להפסיק לדוג אותו. אחד הציפסים הטעימים. אחרי שהתאהבנו בפחמימה וכבר היינו שבעות... לא יכולנו שלא להזמין עוד מנה פחמימתית. 
אז הפעם הלכנו על פוטטו עם בייקון טלה. למה? כי הבנו שיש ל THE QUEEN יד טובה עם פחמימות. לא התאכזבנו למרות שהיינו מלאות. הפוטטו דרשו איולי חזרת ואכן הוגשו איתם (ביקשתי חזרת עוד לפני שידעתי שיש ל THE QUEEN), לא להאמין כמה מנת פוטטו יכולה להיות מושלמת. עם ההרכב הנכון, תענוג לפגוש סוף סוף מנת פוטטוס שלא משעממת בפה. אל תוותרו על האיולי חזרת המושלם הזה - אני להבא מבקשת אותו כבר בתחילת הארוחה לצד כל מנה!
קינחנו עם קרם ברולה טבעוני טעים וכיפי. לא כבד בפה ולא מתוק מידי, מאוזן וכיפי (כמו כל המנות של המלכה שתובלו היטב)


** בשעות 17-20 THE QUEEN מפתיעה עם 20% הנחה על התפריט ו 50% הנחה על כל האלכוהול

אהבנו!
THE QUEEN
כצנלסון 109, גבעתיים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...