יום שבת, 9 בדצמבר 2017

ארוחות שישי בחינוואי הרצליה - הפתעה טעימה !

 כבר כמה חודשים ששף רן דישוני מארח ארוחות פרטיות בתוך מעדניית חינוואי בהרצליה פיתוח. רן וחבריו מארחים לארוחות עד כארבעים איש (אפשר להושיב 24 איש בשולחן אחד). כמעט כל ערב רן אירח במעדניה. פשוט עם בשרים ודגים הישר מהמעדניה, כל חומרי הגלם כבר מצויינים במקום. את האלכוהול ניתן לרכוש במקום במחירי חנות בתוספת דמי חליצה. 
עקב הביקוש הרב והרצון לפרוץ לקהלים נוספים, לפני כחודש החלו רן והצוות לעשות ארוחות פתוחות בימי שישי מ 12-16, הארוחות פתוחות לקהל הרחב - ומאוד מומלצות. אפשר להגיע להמעדניה לקנות, אבל אפשר גם ורצוי להגיע, לשבת ולהתרווח ולהינות ממטעמים פרי ידו של שף. טרי-טרי ועל פי תפריט. 
התחלנו את צהרי השישי שלנו עם עגבניות צלויות על מטבע גבינת עיזים, עם חומץ בלסמי ובגט ליד. פתיחה מושלמת ומרעננת. המשכנו עם כרובית מבושלת ואפויה עם טחינה ועשבי תיבול שהיתה נהדרת, וחיסלנו אותה כמעט עד תום. 
סלט עגבניות רענן וכיפי חוסל גם עד תום (ללא הבצל), עשה לנו פתיחה קלילה וסופר טעימה. גם מיני סביח עם סלמון היה מעולה ומיני פיתה אפויה עבודת יד, היה ממזאט נהדר וטעייים מאוד!
התחלנו את השלב הבשרי עם סלט עוף אסייתי מעולה. דיי מפתיע שכבר במנת סלט העוף אנחנו נעוף מטעמים. הסוד היה ברוטב הסודי שרן הכין. פשוט מנה מושלמת בתוך מעדנייה. מתובלת נכון עם חזה עוף ששמר על עסיסיות והיה ממכר.
בהמשך לשולחנו נוספו אנשים נוספים שרצו להינות מידו של רן. 
אנחנו כבר עברנו לשלב מסיבי יותר עם נקניקיות הוגריות ופפריקאיות מצווינות. לא כבדות מידי מלאות בטעם וממש מצויינות. אחריהם באו קבבי הבית וצלעות כבש. גם פה נרשמה התרשמות וחיסול. 
דיי לא להאמין בין ביס לבין שאנחנו ממש יושבים בתוך מעדנייה. האוירה שמחה, הצוות מאושר, הכל כל כך כיפי. המשכנו עם נתחי סינטה ותפוחה אדמה. אחרי ביס כבר הבנתי את הכל. באמת שזו ארוחה כל כך מפתיעה, פשוט טעים מדויק ולא מתיימר. יש משהו מאוד נקי בארוחות של רן דישוני. הטעמים מצויינים, האירוח מקסים ומכל הלב, האוירה שמחה. פשוט לבוא, להינות, לקנות ולאכול טוב!

 ארוחות השף של רן דישוני
כל שישי 12-16 (ערבים בהזמנה מראש)
חנוואי הרצליה
החושלים 4, הרצליה פיתוח








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...