יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

בשקט שקט קפה מיכאלאנג'לו עושה הרבה טעם, טוב שגילינו

קפה מיכאלאנג׳לו הוקם לפני שנתיים בסימטאות העיר יפו. בית הקפה מתמחה בתפריט טבעוני צמחוני. באיחור של שנתיים באתי לבקר את המקום. אני וליאור מאוד נהנינו מהארוחה ולא... בכלל לא שמנו לב שאנחנו במקום טבעוני צמחוני.
התחלנו את הארוחה עם מנה שעועית ירוקה חלוטה על רוטב עגבניות בסיסי וטחינה מצויינת. מנה חמצמצה וכיפית. היינו שמחים אם השעועית היתה יותר עשויה, אבל זה נסלח לאור מגוון הטעמים שהיו במנה המופלאה הזו. 
המשכנו עם מנה שכבשה את ליבי. פריקי ירקות שורש עם קבב חלבון סויה. הפריקי היה טעים מלא ירקות שורש בתיבול לימוני. אני  - חובבת החמצמצות מאוד אהבתי את פריקי ולא יכולתי להפסיק לאכול ממנו. פשוט מנה משובחת ומנחמת. גם הקבב לצידו היה מאוד מאוד איכותי. חלבון הסויה זכה לתיבול מעולה ולא הורגש שמדובר בתחליף.  
גם המבורגר טבעוני שהגיע לשולחן עם קרעי צ׳יפס בטטה ותפוחי אדמה והיה אחלה.
המנה החלבית היחידה שאכלנו הייתה מנת קציצות כרובית (שהגיעו כמו כדורי פלאפל גדולים). במילוי היו גם גבינות שהפכו את הקציצות לטעימות ופריכות. גם טעמנו מנת אורז מלא ועדשים שהייתה מנה מנחמת וחורפית... אבל עדיין מנה מנצחת מבחינתי היתה מנת הפריקי שלי. ליאור שהיה איתי התענג על מנת השעועית הירוקה ואנחנו היינו מרוצים. בין לבין שתינו תה ירוק קר חלוט במקום עם קינמון ולימון וליאור שתה קוקטייל ג'ין.
המשכנו עם מנת עוגת גבינה טבעונית עם פירות יער שהייתה נהדרת ונשנשנו גם כדור טחינה מצויין שסתיו בעלת המקום הכינה אהבנו מאוד מאוד.

גילינו ש  michelangelo הוא בית קפה פסטורלי ונחמד. ממש פאטה מורגנה בסמטאות יפו, בלי הרבה פרסום, בלי שכולם יידעו. אנחנו זכינו, אהבנו מאוד וגם נחזור

קפה מיכאלאנג'לו
מיכאלאנג'לו 42 יפו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...