יום ראשון, 3 בדצמבר 2017

מעצב השיער החדש שלי



אחרי שעברתי תספורת עם גוונים ששרפו לי את שיער ושימו את המרקם של השיער שלי. הייתי חייבת תספורת שיקום, כעת אבי סולמון נכנס לתמונה. עברתי תספורת שיקום, צבע ופן מבית היוצר של אבי סלומון. 'סלון א' זה השם של המספרה ברחוב בר כוכבא פינת דיזנגוף התל אביבי.
אבי החל את דרכו המקצועית לפני 18 שנה. אחרי לימודים בבית הספר של שוקי זיקרי, אבי עבר לעבוד ברשת מספרות 'מהגוני' באוסטרליה. רשת מספרות לונדונית שתקעו יתד ברחבי העולם. אבי עבד ב''מהגוני' שבע שנים (מחצית התמחה כספר ומחצית כאחראי על צבעי שיער וגוונים).
כשחזר אבי מאוסטרליה החל לעבוד במספרה בכיכר המדינה ולאט לאט שמו הלך לפניו, גם אחרי ששנים לא היה בארץ. לפני כשנה אבי פתח את 'סלון א' הבייבי שלו לעיצוב השיער. אבי מעצב שיער, אלוף בגוונים (והבטיח לי שיראה לי את התמחות של בגוונים בתספורת הבאה), עושה החלקות והחלקות אורגניות ואוהב מאוד את העבודה שלי. אני אישית נהיניתי לראות את ההשקעה בכל שערה גם בצבע וגם בחיתוך הזויות וגם בפן. מקסים לראות אשם שכלכך מקשיע בלקוחות שלו וכל כך אוהב את המקצוע שלו.
ראוי לציין שהצבע שבחר לי אבי היה ללא אמוניה וללא ריח של INOA מבית לוריאל.
אני יצאתי מפונפנת ומרוצה!!! פעם הבאה מבטיחה להראות את הגוונים; פשוט עברנו לצבע טבעי עד התספורת הבאה !

סלון א
בר כוכבא 63, פינת דיזנגוף תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...