יום ראשון, 24 בדצמבר 2017

טמפלרס - תודה על הנופש הכי מהמם בחיפה


אני מכירה את מלון הבוטיק טמפלרס במושבה הגרמנית בחיפה כבר מאז שנפתח. הטמפלרס הורחב לפני כשנה ונוספו לו חדרים נוספים במתחם חדש. מלון הטמפלרס מממוקם על בן גוריון החיפאי. עם המיקום הכי מושלם לפני הכריסטמס. 

כל הרחובות מקושטים, הכל ססגוני והכל במרחב נגיעה, באותו רחוב. אפילו לא צריך להתרחק. כל האקשן פה, התהלוכות לכבוד החג וכל המסעדות במתחם מקושטות ואנחנו - בטמפלרס בלב הצבעוניות הזו.
החדר - הפעם קיבלתי את החדר הזוגי המשודרג ה SPHINX חדר מוגדל וגבוהה עם חלון המשקיף למקדש הבאהים.
בטמפלרס כל חדר מעוצב בעיצוב וסגנון שונה לחלוטין. זו הפעם בשלישית שלי בטמפלרס ואחת החוויות הטובות.

זה היה פשוט נופש מושלם, להגיע בערב, לטייל ברחוב המנצנץ. לקום בבוקר לארוחת בוקר קלאסית באויר הפתוח בבית קפה בשדרה ולקנח בסיור טעימות בוואדי ניסנס.

בדרך כלל אני ממהרת להגיע לתל אביב שלי. אבל הפעם לא רצינו לעזוב. החדר היה מרווח, השירות נעים, חיפה ססגונית ותוססת. 

אני רק מחכה לחזור!!!!

אהבתי מאוד ואני בעננים!


https://www.templers-haifa.co.il/

בן גוריון 36
המושבה הגרמנית חיפה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...