יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

אום כלתום סניף רמת החייל - כיף של מקום טבעוני

 השם 'אום כולתום' ידוע לכל טבעוני בארץ. לפני כשנה וחצי נפתחה בחיפה מסעדת 'אום כולתום' הראשונה. מסעדה טבעונית פרי יצירם של גאיה ואסי דלק. זוג טבעונים, אסי השף עם הפיכתו לטבעוני התמחה במטבח הערב הטבעוני ושמו הולך לפניו כבר שנה וחצי. אחרי שכל הטבעונים נאלצו לנסוע לחיפה כדי להינות ממסעדה טבעונית אותנטית, כעת (לפני חודשיים) הוקם הסניף השני של 'אום כולתום' ברחוב הברזל בתל אביב.
האוירה משמחת ב'אום כולתום', כמו גם השירות המחייך אנחנו נתנו לנועם יד חופשית שייתן לנו כל מה שבא לו. התחלנו עם סלק השוק וסלט סלק עם גבינת פטה טבעונית. המשכנו עם לאפה עם גבנות טבעוניות. גבינה מותכת וגבינת לאבנה קשיו. הלאפה היתה מצויינת, הגבינה מותכת גם טעימה ורשמנו לנו מה טבעונית סופר מוצלחת.
המשכנו עם תפוחי אדמה וכרובית בטחינה. וגולת הכותרת חומוס טחינה עם שווארמה טבעונית. לא מדובר בעוד שאוורמה טבעונית תעשייתית מפורסמת. אלה בשווארמה מיוחדת שנעשית במיוחד ל'אום כולתום'!!!! טעימה ועסיסית עם תיבול מופתי שמאזן את חוסר הנבשר לקרניבורית שכמוני. מצויין.
הכרוב ועלי הגפן הממולאים. לא נעים להודות כמה נהיניתי מהמנה הזו בייחוד בייחוד מהכרוב הממולא פשוט מעולה, מושלם מלא בטעם ועסיסי. מעתה אמרו כרוב מעולה ולא כרוב ממולא! ההממולאים הוגשו לצד יוגורט טבעוני אבל לי לא היה צורך.
קינחנו עם קפה שחור וצלחת קינוחים מוקטנים. חטיף שוקולד מעולה, קדאיף אגוזים ושקדים היה נהדר. אבל את ההצגה גנבה מנת כנאפה עם גבינה טבעונית, סופר טעימה, מתוקה בעדינות וכיפית, מלאה בגבינה (טבעונית  - ברור!) ועם נקודת ריבה ושקדים מעולה. 
 לא הפסקנו להתפעל מהכיף שעשינו ב'אום כולתום', גם הטעמים מעולים, גם האוירה וגם אנשים מיוחדים - שכיף להכיר!

אום כולתום - תל אביב
הברזל 32 רמת החייל



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...