יום ראשון, 5 בנובמבר 2017

ZOI היווניה השמחה של כפר סבא

 בכפר סבא הוקם שנה שעברה 'מתחם השוק' מתחם עם מספר מקומות בילוי שונים. כולם כשרים, המתחם הינו מתחם פתוח עם אוירה חופשית ומשוחררת. לקומפלקס מספר מסעדות. השבוע התוודעתי גם לקומפלקס וגם לטאפאס בר היווני ZOI במתחם.
עת התיישבנו כבר נחה עלינו אוירה טובה. יש משהו בקומפלקס הזה שבאמת מצליח לתת 'אויר' לכל מי שמבקר בו. כמו נווה מדבר של שמחה וחופש. 
גילי מ ZOI קיבל את פנינו. אומנם ZOI תפריט עשיר ומגוון מאוד. גם טאפאסים וגם מנות גדולות. אבל אנחנו הלכנו על קומפלקס ארוחת טאפסים. 
זהירות, הטאפסים מגיעים עם לחם שאור עם זיתי קלמטה מהביל וטעים שנאפה במקום. אז כבר היה לנו טעים וחם בפה מהביס הראשון. 
על השולחן עלו ובאו המזאטים: הכי אהבנו את סלט העגבניות עם זיתי הקלמטה וגבינת הפטה, ומזט קרם הפלפלים המעולה שהגיע עם אנשובי, גבינת פטה ופלפלים קלוים. שני המזטים היו מעולים ומולאו לנו שוב. בחלק החם הדג המטוגן בבירה מתוצרת יוונית היה שיחוק על!!! מנה שהייתי יכולה בכיף לאכול בגדול רגיל! טעים, פריך ומיוחד. הסוד הוא בבירה היוונית שנותנת ארומה באמת שונה. גם חציל מטוגן על  לאפה היה מצויין, הכרובית המטוגנת מעולה, הארטישוק הצלוי נהדר. וכולן באמת היו מוצלחות.
אם יש משהו קליל באוירה של ZOI גם עצם הארוחה הקלילה והמשביעה עשו לנו קל ושמח על הלב. לא מכביד, טעים, מופקד ועסיסי. כפר סבא זכתה במקום עם אוירת שוק כיפית ואכן - ZOI מלאה עד אפס מקום!
כמובן אוזו נשפך כמים ועשו לנו שמח. 
אם מה חתמנו? עם מנה מפתיעה של גלידת וניל יוונית, ריבועי תפוח, גרנולה ביתי פריכה ומתפצפצת בפה ועם ריבת עגבניות שרי, ושערות חלווה. מדהים כמה הפשטות עם חומרי גלם טובים, יכולים ליצור מנה מוצלחת מאוד!!!

אהבנו פלוס
ZOI
ויצמן 125, כפר סבא
מתחם השוק  







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...