יום שלישי, 7 בנובמבר 2017

האי הכי כיפי בתל אביב

וילה ספא הוא מתחם הטיפולים הותיק השוכן במרכז יהודה מכבי בתל אביב. וילה ספא הוא שם דבר בתרבות הישראלית. וילה ספא קיים כבר 20 שנה ותקע יתד כאחד המקומות המוצלחים לטיפולי גוף ונפש.



השבוע נכנסתי יחד עם אמא לטיפול גוף ונפש בוילה ספא. הוילה ספא מעוצבת כאי ירוק, פטה מורגנה של שקט בתוך ההמולה התל אביבית. כבר בכניסה זכינו ליחס מופתי ומרגש. הפתיח הכיפי שיצר נחיתה רכה לתוך השקט, הרוגע והזמן לעצמנו כלל: כיבוד קל, כוס קאווה, וצ'ופר כל מטופל מקבל בוילה ספא - אמבט חם לרגליים עם מלח לבנדר. קיבלנו גם מגבות חמות בניחוח יסמין להרגעות והלתנקות קטנה.

הוילה ספא מציעה שלל טיפול ליחיד, טיפולים זוגיים והסקופ הקטן של וילה ספא  - מנוי לחמישה טיפולים עם טיפול שישי חינם. המאפשר להקבל טיפול ממטפל צמוד, ולעבור תהליך מלא של גוף ונפש עם המטפל.
בין סוגי הטיפולים ניתן למצוא: אירוודה, תאילנדי, שוודי, שיאצו, שמנים אתריים, רקמות עמוק, אבנים חמות, ארבע ידיים, עיסוי קצוות וכו. 
הוילה ספא מציע גם טיפולים יחודיים לתקופת ההריון. ושלל טיפולי פנים במקום אחד.
הוילה ספא בורר את העובדים הטובים ביותר ומעסיק מטפלים מהשורה ראשונה.
הטיפול היה מקצועי, שלו, איכותי ומאוד מוצלח עם איבחון הגוף ושלוב מספר טיפולים בטיפול אחד. 
גם לאחריו יצאנו אל המאחרת שלנו, טל המקסימה שדאגה להשאיר אותנו במוד המקבל והתפנקנו על ידה עוד טיפה.
מדהים איך מקום קטן יכול להסב כל כך הרבה שקט, אושר, אנרגיה טובה מהשירות , הטיפול וכל החוויה כולה היתה נהדרת. לנו זה באמת עשה ריסטרט למערכות. מה הפלא של'וילה ספא' יש קהל לקוחות קבוע שלא מוותר על פינת השקט המענגת הזו.



קרדיט צלם:  Cesar Birger


03-5460608
יהודה מכבי 10, תל אביב

תגובה 1:

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...