יום שבת, 18 בנובמבר 2017

האיטלקיה המפתיעה של תל אביב


זה ידוע, שאני מעריצה גדולה של הבעלים של 'הפיצה' בבוגרשוב. פתח מקום קטן ולמד לאט לאט על אוכל איטלקי עד שהגיעה למנות המושלמות. על הפיצה שלהם כבר כתבתי רבות, אבל בלי קשר 'הפיצה' בבוגרשוב הוא פשוט מקום קטן עם אוכל מעולה. הכל איכותי ומוקפד בתחפושת של מקום חצי מהיר. ב'הפיצה' אפילו את הפסטות עושים במקום!!! 


ביום חמישי אכלתי ארוחה שלמה ב'הפיצה' ואף מילה על פיצה (את הפיצה שלהם ניתן להשיג בעוד מקומות).
התחלנו את הערב שלנו עם קוקטייל אפרול שפריץ וחממנו מנועים ניוקי פסטו - לכאורה זה נשמע מנה פשוטה, אך זו מתגלה כמנה ממכרת. משהו שהייתי שמחה לאכול בוקר, צהריים וערב. פסטו עשיר וחרפרף עטף כל ניוקי ענני. לא הפסקנו לנגב את הממרח מדפנות הצלחות. ניוקי מעולה. מנה סופר מוצלחות.
סלט פתיתים איטלקי עם מוצרלה, רבעי עגבניות שרי, זיתי קלמטה, בזיליקום, בצל ותוספת מלוחה של צלפים - היתה מנה מאוזנת וכיפית. נראה לי שרק להפיצה יש את סלט הפתיתים הזה. אהבנו מאוד את הנקודות המלוחות שלו של זיתי קלמטה וצלפים לצמד מורצלה ופתיתים.  לעיקרית חלקנו שתי מנת פסטה מפתיעות הראשונה, פטוצ'יני סלמון ואספרגוס, אינני חובבת מנות סלמון, תמיד הן נשמעות לי מנות לא טעימות או עם טעמים חלשים מידי. פה 'הפיצה' הפתיעה עם טעמים חזקים וטובים. אפילו אני התמכרתי. מנה מעולה, מלוחה בדיוק מופתי. הפטוצ'יני עצמו היה נהדר. האספרגוס הוסיף פריכות. מושלם.

על התקן המנה העדינה קיבלנו רביולי בטטה עדין וטעים. זו היתה מנה עדינה יותר, אך עדיין מעורכת. אחרי הכל הרביול גם מוכן במקום, הצק היה עדין והמילוי כיפי מול כל הרביולי התעשייתי שיש בשוק. (ארזתי הביתה את שאריות שתי הפסטות והתענגתי). 
הקינוחים ב'הפיצה' גם מוכנים במקום (איך לא), אנחנו נסינו מנת גבינה תותים שהיתה אחלה, אבל קינוח קרם זביון ואספרסו היה מעולה  עם עוגית שקדים טבולה, באמת קרם מפתיע עם אספרסו מריר מעל. מכיוון את 'הפיצה' ידוע בבצק הפיצה שלהם, קינחנו גם בבייגל של בצק פיצה ממולא נוטלה.  מנה כל כך טעימה שאפילו השולחן לידנו קינא והזמין גם לעצמו והצדיק שזה אכן מושלם! 
שלמות פינת פינסקר.
הפיצה
בוגרשוב 51, תל אביב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...