יום ראשון, 29 באוקטובר 2017

jennie.whoo התכשיטים שמשגעים את האינסטגרם


jennie.whoo הוא מותג התכשיטים החדש שמשגע את האינסטגרם. jennie.whoo פרי טיפוחה של המעצבת ג'ני לבב. ג'ני יצרה מותג שכולו איכות וסטייל.
ל jennie.whoo קולקציית תכשיטי כסף רגילים, בציפוי רודיום או רוז גולד. jennie.whoo מעצבת את התכשיטים בארץ ושולחת לייצור אצל אומן תכשיטים בניו יורק שיוצר את התכשיטים עבודת יד כולל שיבוצי האבנים. התכשיטים נעשים בדיוק מופתי. השיבוץ עדין וסופר איכותי, ההופך את התכשיט של jennie.whoo ליוקרתי עוד יותר בזכות האיכות שלו. 
ל jennie.whoo עיצוביים יחודיים. גולת הכותרת של jennie.whoo הינה שיבוץ סוורובסקי בצורת פניו של מיקי מאוס (מתאר מלא ללא אברי פנים). המיקי מאוס מגיע בשני דגלים. בצבעי שחור, לבן, כחול ואדום.
המיקי מאוס של jennie.whoo הינו גאונות עיצובית לשמה. jennie.whoo הצליחו בעיצוב להפוף את דמות המיקי מאוס ליוקרתית, קלאסית ולמתאימה לכל הגילאים מבלי להראות קישט, אלה להראות מלאה בסטייל וטעם טוב.
עוד ניתן למצוא אצל jennie.whoo  צורות דגיגים, עיניים, קולקציית כוכבים, אותיות, שרשרת שלושה עשר אבני חן שונים, טבעות זיגזג ושטוחות מצופות סברובסקי, צמידי טבעת וכו. 


בואי לרכוש את התכשיט הכי מיוחד

jennie.whoo


תגובה 1:

  1. צמידי טניס הם צמידים פופלריים מאוד בימנו. צמידים אלו מתאימים לכל אירוע וללבוש היום יומי.

    השבמחק

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...