יום שני, 16 באוקטובר 2017

המוצרים של ד"ר קרבלניק

אני אוהבת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח. כששמעתי שיש ליין טיפוח מבית היוצר של רופאה בישראל, הייתי חייבת לנסות. ד"ר קרבלניק היא מומחית לרפואת עור כבר 30 שנה.  ד"ר קרבלניק רקחה את המוצרים שלה אחרי מחקרים מדעיים כשמקור המוצרים הם צמחי מרפא. 
לד"ר קרבלניק ליין מוצרי לכל סוג עור. לעור שמן, בעייתי, עור הדורש הבהרה ועור עם פיגנטציה. 
תחילה ג'ל הניקוי שניסיתי היה מצויין. סוף סוף ג'ל ניקוי נעים מאוד שיכול לנקות גם שאריות איפור עיניים בלי בעיה ובלי הלשאיר עקבות על הפנים. הג'ל היה מאוזן וכיפי, לא ייבש את הפנים ועשה ניקוי יסודי. ראוי לציון שהג'ל היה בעל מרקם אקסטרה חלק ומצויין.
מי הפנים של ד"ר קרבלניק הם מי פילינג גם פה התגלו כמוצר סופר נעים וראוי לציון עם חומצות אלפא הידרוקסיות, תמציות מרפא טבעיות, הממליס המסייע בכיווץ הנקבוביות, סלביה, ויטמין E, הכל מעקב הזדקנות אנטי אייגגינג השומר על מראה עור זוהר וצעיר, מחדש תאי עור ומכווץ נקבוביות ונופרופילן לחיטוי העור.
קרם הפנים וקרם הלילה היו תענוג של קרמים. מאוזנים, ריחניים (כמו כל המוצרים)  עם תאי הגזע של עץ הארגן המסייע בהתחדשות העור ומפחית מראה קמטים. 
קרם הלילה מאותו הליין היה גם מעולה, נעים ובאמת עשה עור "מעודד" יותר בבוקר שאחרי. מחדש ומסייע לחידוש העור. 

תחליב לחות גוף היה גולת הכותר. בביסיסו  זרעי Inca Inchi שנותנים לחות נעימה, לא כבדה, ספידה מהירה (נח לשימוש בזכות המשאבה), ריח מעולה ומראה מעולה לעור. אני אישית לא רוצה שהקרם הזה ייגמר ומחכה למוצרים הבאים שתפתח ד"ר קרבלניק שאוכל להינות מהם. 

 ליין המוצרים מאושר על ידי משרד הבריאות ולא נוסה על בעלי חיים

מומלץ ביותר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...