יום רביעי, 4 באוקטובר 2017

הבר הסודי היחיד בארץ!


כל בר בארץ מחכה שיגיעו אליו עוד אנשים. ששמו יילך לפניו, שיפורסם בכל כתבה ויהיה מלא יחסי ציבור. יש בר אחד שהוא מועדון סגור. 


את השם ניתן לומר  - CLAVIS  - מפתח בלטינית עתיקה. השם לא ניתן סתם. לדלת הכניסה לבר יש קוד ורק בעלי הקוד רשאים להכנס. ל CLAVIS מועדון לקוחות סגור המגובה בקבוצת פייסבוק. 
CLAVIS הגיע מבית היוצר של הברמן האהוב עלי - אלעד ברוך, שזכה בתחרות הברמן הטוב בישראל ואף נסע לייצג את ישראל בתחרות ברמנים עולמית. 
CLAVIS הוא הבייבי החדש של אלעד. בר בוטיק, לבעלי קוד כמובן. עם קוקטיילים איכותיים. תפריט מינימלי אבל כזה שכל רעב/טבעוני/קרניבור יכול לשבוע בכיף ממנו. CLAVIS מעוצב כסלון ביתי. כולם מרגישים בבית ב CLAVIS, השירות חמים, העיצוב מגבה את השירות ברוך וכולם באים לחבק את אלעד והצוות פשוט כי הם מרגישים בבית. ב CLAVIS מקפידים על איכות חוויה לכל אחד ולא יכניסו לקוחות כשמקום מלא ואין איפה לשבת, על מנת שמי שכבר יושב ומבלה ב CLAVIS, יהנה עד הסוף.
אז המיקסולוג שלנו רקח קוקטיילים מיוחדים ל CLAVIS. אני טעמתי BLACK DEATH עם שוקולד ברבן, לימון, סירופ ג'ינג'ר ודבש עם תלתל תפוז מהמם. 


שרית שאיתי שתתה THE DEVIL IN YOU וזה אכן היה קוקטייל מכשף עם רום, מחית קוקוס, אגסים ולימון. האמת? קוקטייל מדהים מריר-מתוק, מידתי בטעמים, פשוט נהדר! אחד הקוקטיילים הטובים. לא על הקו החמוץ מתוק שכולם אוהבים לעשות. אלעד יודע להפתיע בקוקטיילים כמו מלך!





העיצוב הסלוני גרם לנו להרגיש בנוח, אז כבר פתחנו שולחן והזמנו מכל הבא ליד. באן בקר, באן דגים, פיצה, סלט קיסר ו'לחם קדוש' עם מתבלים.

נתחיל עם הלחם הקדוש. תקשיבו זה שיחוק על, טורטיית זעתר חמה עם גוואקמולה טעים, רוטב עגבניות ורוטב חריף. האמת שחוץ מהגוואמולה המעולה, לא צריך יותר. פשוט מושלם. לבצוע ולטרוף. 


הבאן הבשרי היה מעולה, גם הבאן הדגים המטוגנים היה מעולה. דג עסיסי ובשרני בבלילת בירה.

סלט הקיסר גם הורעף מחמאות מאיתנו, טעים, עם חסה פריכה, רוטב עסיסי וטעמים שעושים שמח וכיף בפה בזכות הטיבול והטריות שבחומרים. כבר אמרנו תפריט מדויק? אמרנו!


פיצה מקופלת שקיבלנו היא בעצם קסדיית פיצה מעולה!!!! טעימה, הולכת מעולה עם אלכוהול ועושה שמח בבטן. המוזיקה מתנגנת ברקע וכל הלקוחות הגורמה של CLAVIS נראים מרוצים! באמת!
אלעד והצוות ב CLAVIS דואגים שתחייכו לא רק מבחוץ, אלה גם מבפנים. הם הופכים כל לקוח ל VIP וזה בדיוק מה שתל אביב  (והארץ) חיכו לו!

CLAVIS
 תל אביב
אם תהיו טובים, אולי יום אחד תדעו את המיקום...











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...