יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

אנגוס - בואו לנגוס בבשר ותכנסו לראות מה אכלתי!




אנגוס היא רשת מסעדות שמקורה בעדר צאן ואיטליז בני יותר משישים שנה של משפחת דאבח. 
כעת לאנגוס גם רשת מסעדות עם מסעדת דגל ברחוב הארבעה התל אביבי. על הארבעה שוכן האיטליז ומאחוריו של כיכר גבעון מתחבאת מסעדה מצויינת ורחבת ידיים. 
מסעדת בשרים, עם בשרים היישר החווה והאיטליז של משפחת דאבח. ללא פערי תיווך עם פיקוח על הבשר מרגע הלידה.
אנגוס מעוצבת באלגנטיות נקייה השומרת על תחושה נעימה גם לעוברי אורח שבחרו לשבת לאכול בשר באופן אקראי.
התחלנו את הערב שלנו עם ההמלצות של אבי המלצר. 
תחילה עראיס עם טחינה וטחינת כורכום טעימה. הפיתה היתה צרובה בדיוק מופתי והבשר נטף שומניות שעשו טוב לפיתה. נכון, הייתי אמורה לנגב כל ביס עם הטחינה, טחינת הכורכום וסלט עגבניות. אבל בשבילי, העראיס היה כל כך טעים שלא רציתי לבזבז כל טעם בביס שיכהה לי את טעם הבשר הטוב. פשוט נהניתי ככה, בלי תוספות. עם בשר מצוין, לא צריך יותר.

המשכנו עם מנת ברזאולה הום מייד שהגיע עם סלט מיוחד של עגבניות שרי מבושלות ומתוקות מהבישול הארוך. טעים טעים. הברזואלה היתה מעולה - החטיף של מסעדות הבשר.
דנה שאיתי לקחה טי בון של טלה. מסתבר שלאנגוס תפריט טלאים גדול. הבשר הוגש ב 3 נתחים והיה מצויין. גם הצ'יפס שאיתו גרף מחמאות. המנה היתה  מכובדת וכיפית.
אני... לא יכולתי להשאר אדישה שלאנגוס תפריט בשרים על העצם. כי אם כבר אני אוכלת בשר, אז אזמין מנה חייתית לחוויה שלמה של הארוחה. וואו... באמת שביקשתי נתח קטן, צנוע ומצומצם. קיבלתי 840 גרם של נתח עם העצם. בעל טעם עמוק, מדיום בעשייתו המופתית. נתח עבה ששמר על עסיסיות וחום עד אמצע הנתח. אפילו הגדלתי ועשיתי וקילפתי את הבשר שעל העצם. פשוט טעים מתחילת הנתח עד סופו (אכן, דרך ארוכה!).

אחרי שני הבשרים המושלמים שלנו קינחנו עם קרם כרמל, עם קרם טופי, פיסטוקים ושמנת חמוצה. לא האמנתי לטעום כזה קינוח מעולה במסעדת בשרים. בדרך כלל הן נופלות בשלב הזה. קינוח מעולה, ייחודי, מקורי, כיפי, מתוק עם נקודה חמוצה מהשמנת. פשוט מושלם. 

מסתבר שלאכול בשר לא צריך לנסוע רחוק, או לאכול בחוות גידול. הכל נגיש באנגוס. הבשרים מוכנים ישר לביס - גם במסעדה וגם לבית.

אנגוס
לפרטים נוספים לחץ כאן: 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...