יום שבת, 21 באוקטובר 2017

בליני - פסטורליה איטלקית בנווה צדק

כבר מעל עשור שוכנת 'בליני' האיטלקיה בתוך מתחם סוזן דלל בנווה צדק. הגעתי אתמול אליה לטעום להיווכח ולראות האם היא עוד בועטת.
את השירות קיבלתי מכמאל החביב ביותר שנתן לי שירות מקסים.
התחלנו את הערב שלנו בשעות בין ערביים נעימות. כמאל המליץ לנו על מנת קרצ'ופו א' פונגי ארטישוק רומאי צרוב על הגריל עם פטריות חורש מונח על קרם תירס. אנחנו אוהבות ארטישוק וקופצות על כל מציאה של קרם תירס, הזמנו את המנה ונהיננו ממנה. הפעם קרם התירס תפס נימוחות עם ארומה חמצמצה מהארטישוק. דגנו כל ביס עם תלתל פרמז'ן והיינו מרוצות. 
המשכנו עם טרטר סלמון שהגיע עם בצל יתר על המידה. אבל היה טעים למרות הכל, בזכות הזיתים, צנונית והאורוגולה סביב.
החלטנו את העיקריות נחווה עם פיצה ופסטה - קלאסיקות איטלקיות. 
על הפיצה כיכבה פיצה פוטנסקה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, אנשובי, פלפל פפדיו, צלפים, קלמטה, ריקוטה פרסקה, עלי פטרוזיליה.  פיצה מעולה, בצק דק וטעים. טופ מלא בטעם, כיפי ולא מתנצל בטעמים, פשוט כיף!
העיקרית השניה פפרדלה אלה קצ'יטורה דפי פסטה טרייה, לקט פטריות, חרדל ,צלפים, בלסמי ויין לבן עם ופרמג'אנו. סוף סוף פסטה רחבה שלא ניתן להשיג בכל מקום, ברוטב כיפי ומלא פטריות. אחלה של מנה.

קינחנו עם מנה מופלאה, 'טורטה ריקוטה ז'אנדוייה' - התרגום האיטלקי לעוגת גבינה עשירה עם שכבות של של מוס שוקולד אגוזי לוז, קרם ריקוטה ובצק פריך שקדים. אחת מעוגות הגבינה הטובות שאכלנו. קרם ריקוטה עשיר ואיכותי, קרם אגוזי לוז ממתן, ובצק שקדם מעולה עם נקודת מליחות מאזנת.
סיום מושלם לערב מהנה, בזכות בליני!


בליני
מתחם סוזן דלל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...