יום רביעי, 18 באוקטובר 2017

קנטה - בר שף שתמיד מלא!



 קנטה הוא הבר שתמיד מבזבז לעוברים ושבים באבן גבירול. 'קנטה' ממוקם מעל גן העיר. הוא בר רחב ידיים, עם שף ירון מלכה (קלואליס לשעבר) שגורם לבר הענק הזה להיות מלא כמעט תמיד בשעות הערב. 
צעירים וקבוצות לא מפסיקים להגיע לפנינת החמד הזו גם בותק של יותר משנה.
התחלנו את הערב עם TUCO SALAMANCA  - טקילה, טריסל סק, אנגוסטודא, אננס, ליים, ליצ'י ומזרק פלפל חריף. פשוט קוקטייל חריף וטעים, אבל אנחנו עברנו לחלק החשוב של הערב והתחלנו לפתוח שולחן.
התחלנו את הערב עם הניגובים של קנטה. חומוס, סלסלת עגבניות וגולת הכותרת - בורגול כרובית. קנטה מפוררים כרובית עד פירורי כרובית, ועושים ממנה סלט בורגול ועשבי תיבול מצויין. זה סלט שאני אשמח לאכול כל יום. שאפו גדול לירון על הרעיון והגיוון. שידע להביא לקהל הישראלי שאוהב כרובית, גרסת סלט מרעננת וים תיכונית.


 סלט קיסר שהוזמן והגיע עם רבעי ארטישוק שהוסיפו חמיצות ורעננות. היה אחד סלטי הקיסר הטובים שאכלנו השנה. התאפקתי לא להזמין עוד מהסלט המעולה הזה. נתחי פרגית עסיסיים גם נחו עלו. הרוטב היה מדויק, הטעם חזק וטוב, החסה פריכה. סלט מדויק ואיכותי. המשכנו עם סניטה צרובה עם סלט שורשים, שהגיע עם מזרק רוטב אסייתי לזליפה על פי הטעם. גם מאוד מוצלח. הסינטה היתה טובה מאוד והוכנה בדיוק מופתי. כיף וטעים.
ברזאולה סינטה עגל היתה החלופה הקנטית של מנת קרפצ'יו רגילה. עם טעם עמוק ופניני יין. הגיע עם לחם מהביל והיה להפתעה מאוד טעימה. 

היינו כבר מלאות ומאושרות! אבל לא יכולנו להניח לתפריט הטאבון של 'קנטה' להישאר ללא יחס. לקחנו פיצה ירוקה עם פסטו,ארטישוק, זוקיני, מוצרלה ופרמז'ן. אוי, הבצק היה מעולה. טעים כמו חטיף. הבצק היה פריף, ומלא בטעם. עליו נחו שלל הירוקים. תענוג של מנה הייתי שמחה לחזור לחלוק אותה עם חברות. אחיזה ברבע ממגש הפיצה גילה לי שהבצק מחזיק את התוספות ולא נופל. כיף לאכול ככה פיצה. מלא בטעם מהתוספות עד הבצק. שוב סיימנו את הערב בכיף גדול ושוב - שאפו גדול לירון מלכה ! 

קנטה
גן העיר תל אביב, קומת הגג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...