יום שני, 16 באוקטובר 2017

השרשראות השמחות של חן אסולין

חן אסולין היא מעצבת תכשיטים צעירה ותוססת. חן החלה את דרכה המקצועית כעורכת דין, עם הכי הרבה סטייל וחוש אופנה, כששמה הלך לפניה בכל אולם ובית משפט. עם השנים חן רצתה להוסיף קצת צבע וחיים לעולם המשרדי האפור שלה, למדה עיצוב תכשיטים ומשם הדרך נסללה בקלות.
חן אסולין מעצבת שרשראות שעושות שמח. לחן אסולין ליין שרשראות ארוכות וקצרות. קן העיצוב של חן מאופיין בהרבה בוהו שיק. חרוזים גדולים, מאוד צבעוניים, הרבה חרוזי עץ ואבני חן. על מתכות מצופות זהב 24 קראט.
 היפה בליין של חן אסולין שכל אחת יכולה למצוא את הצבע שלה וסוף סוף אפשר למצוא תכשיטים בכל הצבעים. אני אישית מחפשת שרשראות בצבע אפרסק או כתום ולא מצאתי בשוק. אצל חן יש כל צבע שתרצי (ניתן גם להזמין). השרשראות של חן עושות שמח ומצב רוח קליל. 
כעת - חן אסולין מפרגנת לכולן ומלמדת את רזי היצירה עם סדנאות שהיא מעבירה לכל מי שבא לה בוקר של יצירת שתי שרשראות שיעשו לה שמח. 

 לאירוע הבא בגני תקווה:
https://www.facebook.com/events/174171043132588/?ti=as
לעמוד הפייסבוק של חן: https://www.facebook.com/ChenNecklaces/
אינסטגרם: https://www.instagram.com/chen_asulin_jewelry/
לפרטים על הסדנאות הקרובות https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1246157342155274&substory_index=0&id=498227243614958
חנות בינלאומית:  https://www.etsy.com/il-en/shop/ChenAsulinJewelry



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...