יום שני, 2 באוקטובר 2017

פשוט בר מושלם. נקודה!


יש יביהודה מכבי בר ותיק. כבר 12 שנה ניצב BARRIO 66, כמוסד ברי שכל אחד מכיר. אפילו אני ישבתי שם בדייט או שנייים. כעת, בעלי הבר המקסימים, החליטו לשפץ את  BARRIO 66 ולהפוך אותה לנגישה יותר, תוססת יותר, אפלולית פחות ועם תפריט שף חדש. תומר מורג על הביצוע (שאפו). את התפריט בנתה שפית אמילי גולדברג מפארוק בשוק/ניסו. פה גם אני נכנסת לתמונה וכמובן שהתנעתי את ידידי יגאל ויחד חברנו להגיע לחנוך את התפריט.

חשבנו שנראה שם בר רגיל עם תפריט מטוגנים כזה או אחר. לא משהו להתרשם ממנו. אחרי הכל,  BARRIO 66 התחיל כנקודת אלכוהול מובהקת. 
מהרגע הראשון התגלתה הטעות שלנו. התחלנו עם מנת כרובית מפורקת על לאבנה עם עגבניות מרוסקות. מעולה, אני ויגאל עפנו על החמיצות הלא מתנצלת שלה ואהבנו כל ביס ממנה. מאפה בצק עלים עם תרד וכרישה הפתיע בזכות הביצה הרכה שמעליו וממרחי לימון כבוש ואריסה לצידו. אבל כל זה היה רק הכנה מעולה להמשך.
שתינו קוקטייל אוזו, רוזטה וקמפרי. האמת קוקטייל טעים וקליל שאפילו אני הנזהרת מאלכוהול שתיתי אותו עד תום. יגאל הבנאלי הסתפק בבירת STELLA.
מסביבנו - המקום מלא כמעט עד אפס מקום, יום ראשון בערב (בלי חג אחרי) ואין מקום בחוץ, נותרו מקומות רק על הבר. המשכנו עם סלט אטריות אסייתי, מלך החריפות (זהירות!) אבל כזה שאי אפשר להפסיק לאכול כנראה בזכות העשבי התיבול שבסלט. תחילה אטריות האורז היו מעולות ושנית, נתחי העוף המלווים אליו היו רכים, עסיסייים וכיפיים, לא שומניים ומאוד טעימים.
ואז באה גולת הכותרת - כריך קארי עם נתחי עוף (שוב עסיסיים כמו המנה הקודמת), איולי קארי, עשבי טיבול, פפלפל צ'ומה ובצל פריך. הכל בא בתוך פרנה מעולה (וזה עושה אותי רעבה רק מלדבר על זה!) כריך שאני אחזור אליו - אחרי שאגיע לטעום את החצי השני של התפריט.
מלאים ומאושרים מאוכל טוב וטעים, אני ויגאל חגגנו את הערב הזה. לצד שרק הבעלים הכי חמוד שתמצאו בעיר (מילה!).
על הקינוח טרם עמדנו. אבל - לשולחננו הגיעה גם מנת המבורגר בחמאת צ'דר ובצל מוחמץ שלא הפספקנו להינות ממנה. אבל - פיצס הבטטה לא היה יתום מיחס. הוא הגיע לצד קרם שמנת ועירית וגרם לי לנשנש בלי הפסקה. אז אחתום את הסיכום שהיה מושלם מהקוקטייל עד הצי'פס בטטה הנהדר - ובסליחה עמוקה להמבוגר של  BARRIO 66. אנחנו נחזור.

*****
חמישה כוכבי אודליה 

 BARRIO 66
יהודה מכבי 66, תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...