יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

יש מקום לקוסקוס, גם טבעוני!

דיזנגוף התל אביבי זה רחוב הומה אדם. כל הארץ מטיילת, עוברת, מתרוצצת, בלי רגע של חום ונחת. היום גיליתי שמי שמחפש פינה חמה בכל ההמון הזה, אבל חמה אמיתית, ימצא אותה ב'קיקי' בדיזנגוף 147. על פינת ז'אן זורס, קיקי מקום פשוט וחם. כמה חם? חומוס נהדר עבודת יד, פלאפל  בשרני ועסיסי לנגב איתו את החומוס, נכון יש גם צ'יפס וסלט. אבל גולת הכותרת של קיקי היא בכיוון אחר.
קיקי זה מקום מאוד ידידדותי לטבעונים. אפילו יש להשיג אצלהם שקשוקה טבעונית.

אני לקחתי 3 בנות לארוחת ערב קיקית. אז לאחרי שנגבנו פלאפל בחומוס, טרפנו צ'יפס, הגיע הזמן לריב על המנה המנצחת.
הקוסקוס של קיקי, היה איכותי וטעים. הבנות ואני פשוט טרפנו אותו, אפילו עם הידיים - כולנו לא יכולנו להפרד ממנו. ואחרי שבלסנו את החומוס הצ'יפס והסלט. על קוסקוס עצמו החל "הקרב על המילקי" וכל אחת רצתה עוד פירור.
אז אחרי שמלאנו צלחות קוסקוס, גם מרק הקוסקוס היה מעולה וגרף מחמאות. מלא ירקות שורש כיפיים ומנחמים. גרגרי חומוס רכים ופשוט טעם טוב. טעם של בית. אבל בית איכותי וטוב. כן גם הקוסקוס וגם המרק הנלווה לו היו גולת הכותרת והבנות דרשו מהר ריפיל לשתי הצלחות, למרות שלפני הקוסקוס הן כבר שבעו.
אז הקוסקוס הטבעוני ניצח פה בנוקאאוט ואנחנו יצאנו מרוצות מ'קיקי', אפילו קינוח לא נדרש כשיוצאים מטעם טוב הפה של אוכל טעים ושירות טוב.

קיקי
דיזנגוף 147, תל אביב
כשר וטבעוני


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...