יום שלישי, 19 בספטמבר 2017

מה שתבקשו בבשרים BishiQ

במושב משמר איילון לפני לטרון מתקיים 4 פעמים בשבוע משתה אלכוהול ובשרים על האש ומעושנים. על המעשנה והגריל - משפחת בישי משפחה המתמחה בבשרים והייעדה את חצר הבית רחב הידיים לאירוח לערבי הבשרים. שם המקום 'BishiQ' בתפריט ללא הפסקה, שלל סלטים, בשרים בירות מקומיות ויין ללא הגבלה. כל המשפחה שותפה בעונג הזה.

אני התארחתי ב BishiQ ומאוד נהניתי. יש משהו במסעדה הזו שעושה חשק לעבור לגור במושב. על השולחן נפרסו שלל סלטי הבית, ירקות, סלט כרוב, חצילים פריכים מעולים וממכרים, טבולה, קרפצ'יו סלק, חמוצים, ועוד. מאוד נהננו ממנת החציל הקלוי וגולת הכותרת היתה מנת פלאפל וגם חומוס עם בשר מפורק מעליו. תענוג.

אחרי ששתינו קצת בירה ועשינו ריקלס מהמירוץ היומי הפריעו עלינו בשרים. האמת? הושתשנו מרוב אלכוהול וטעמים. תחילה - אסאדו משוגע!!!! שעטנו עליו, אחריו עלו והגיעו פרגית עסיסית וטובה, חזה אווז מעולה שהיה כיף להכיר ולנשנש, עוף מעושן מעולה, צלעות טלה מעולות (זכינו להיות בערב שיש צלעות טלה ורק הרווחנו טעמים שלא בא לכם להפסיק לאכול), קבב מצוין-מצויין ממש ביתי וטעים ונקנקיות הום מייד עם שקדים וצנוברים.
גולת הכותרת של הערב האנטריקוט ופילה. הפילה הגיע כשאנחנו מאלאות עד אפס מקום אבל היה ככ מוצלח ולא הפסקנו ונשנש. 
ראוי לציין את הבירות מעולות הום מייד. וליוו אותנו כל הערב.
יש משהו באוירה הכפרית הזו שעושה חשק לטרוף את החיים, האויר, הנוף, המרחבים - הופכים את השהות ב BishiQ ללמכרת. פשוט לא רצינו ללכת הביתה.
הבשרים פחות או יותר מתחלפים. ערב עולה כ 200 ש"ח לאדם עם בשרים יין, בירה ושתייה קלה ללא הפסקה. 

 מומלץ
 BishiQ
https://www.facebook.com/pg/Bishiqboutique/posts/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...