יום שבת, 2 בספטמבר 2017

טאפצ'ולה, מקסיקו מהביס הראשון עד האוירה!



















אנחנו אוהבים אוכל מקסיקני. יש במטבח המקסיקני משהו נורא ישראלי, קצת מהיר, קצת אכילה עם הידיים. הרבה מטבלים לאיזה דוח או סיבוב. זה כל מה שאנחנו אוהבים. 
אז בעלי ה'ריו גרנדה' מסעדת הבשרים האהובה עלי, החליטו לזרום עם הישראלים ולהביא את העיר טאפצ'ולה למקום ולהפוך את המסעדה למקסיקנית החדשה של תל אביב.
'טאפצ'ולה' היא צבעונית, תוססת, מלאת חיים ומוזיקה ועושה לנו שמח על הלב. 
השולחנות תמיד מלאים ב'טאפצ'ולה', כולם רוצים להתחכך בצבעוניות וגם לחטוף משהו טעים ולקבל מזה מצב רוח.
הגעתי ל'טאפצ'ולה' עצבנית משבוע שלם. ישר הזרקתי מרגריטה קוקוס ואננס על בסיס סורבה. כי אם כבר בריין פריז אז שיהיה אלכוהולי. ויש עוד כמה טעמים כאלה ב'טאפצ'ולה' אם תרצו.
חיכיתי לחברתי על צלחת נאצ'וס טעימה עם גווקאמולה מעולה, גבינה וסלסה. בדיוק טקס הניגוב וההקפצה לפה שחיכיתי לו.



המשכנו עם טאקו דג מטוגן בבלילת בירה, טעים וכיפי. אם כבר מטוגן אז עטוף בטורטיה, סלסה וגווקאמולה כאלה (שכיכבו לנו לאורך כל הארוחה), עם דג נהדר. 
גם טאקו ברבקואה עם צלי בקר בבישול ארוך, פריכולס, בצל וגוואקמולה וסלסה. היה מעוחה וחוסל. בנתיים אנשים ישבו אכלו וקמו ואנחנו לא רצינו לעזוב מקום כזה שמח וטעים ובנינו - גם זול! כל המנות באזור ה 40 ₪...

רגע לפני שהתמלאנו לגמרי הגיע הכוכבת הכי מגניבה. קסדיה פטריות עם חלפניו וגבינות. הכל צרוב מעט על האש, חמים עם גבינת מותכת, פטריות חמות, חלפניו מהמם ופריכות מפתה. היינו מלאות וחיסלנו את המנה. אני חוזרת למנה המנצחת הזו. אם אתם באזור ובא לכם קראנצ'י מלא בטעם, בעסיסיות ובחריפות, כנסו לטאפצ'ולה וקחו קסדייה גבינות. אתם תודו לי ! 
בוריטו עוף עם אורז, היה טעים וכיפי אבל באמת שכבר היינו מלאות. אז חתמנו די מהר עם הקינוח המקסיקני של צ'ורוס עם ריבת חלב ושוקולד מומס. 

כמה טעים, ככה כיפי. בכלל, בטאפצ'ולה דואגים לכם לחוויה טובה, טעימה, כיפית. לכל רעב לבוריטו או מאנץ' קסדיה. פשוט תבואו!

טאפצ'ולה
הרצל 7, תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...