יום שני, 28 באוגוסט 2017

ניסו - קצת צרפת באמצע יפו


מסתבר שביפו ליד מתחם שוק הפשפשים, נפתח כבר בינואר מקום חדש. 'ניסו' בית קפה אלגנטי ומוקפד בבנין ניסן נתיב. 'ניסו' שמו. 'ניסו' זה המקום הסודי של תושבי המקום. מקום קלאסי, שקט, בלי רעש, בלי יח"צ. בנינו - מושלם! שמם של הסלטים והכריכים ב'ניסו' הולך לפניהם וגם אני הגעתי לטעום. 
אז יש מעדניית נקניקים וגבינות ואפשר להרכיב כריכים לבד. חומרי הגלם איכותיים וטריים והכל פשוט באווירה כיפית. אבל תנו ל'ניסו' לתת את הטון ובחרו מנה מהתפריט.

התחלנו את הערב שלנו עם מזאט של סלט אטריות אסייתי קר, עסיסי ועשר בטעם עם שדרוג צנוניות מוחמצות מעל. גם סלט תפוחי אדמה היה בצל מקורמל היה מעולה. אנחנו היינו מעדיפות אותו חם, אבל מעבר לקור ניתן היה להבחין שמדובר בסלט מעולה. גם סלט הקינואה (קטניות לדבריהם) היה מזאט טוב ובשרני יותר. פתחנו עם סלט אנדיב רוקפור מעולה, עם ירקות ופלחי תפוחי עץ ירוק פריכים. 
שקשוקת פטריות שמפניון וכמהין בתוך קרואסון חמאה איכותי - היתה טעימה ומעולה בדיוק כמו שזה נשמע. המנה גרפה מחמאות ללא הרף. הפטריות טריות ובשרניות, יחד עם הקרואסון הפריך ואיכותי. שם את פריז פינת יפו על המפה. מושלם.
לא יכולנו לסרב כריך קורנביף - וואו וואו איזה כריך טעייייים, ל לחם דגנים (לפי בחירה) הונחו פרוסות קורנביף, מיונז, קרישונים, איולי, חסה עגבנייה ובצל. אני יודעת שזה אומנם נשמע בנאלי. אבל כריך מדויק, וטוב שהייתי שמחה לאכול כל צהריים. אני התחלתי את הכריך שבעה, וסיימתי אותו תום כי הוא היה מעולה.

קינחנו עם עוגת מוס שוקולד, שהוגשה בטמפרטורת החדר. וחוסלה עד תום. שוב - הדיוק והאיכות מורגשים בכל ביס. וכל מה שנשמע בנאלי, פשוט מגיע ברמת אירופאית

ניסו
קצת צרפת באמצע יפו
נועם 5, יפו
http://niso.rest.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...