יום שלישי, 25 ביולי 2017

בבליקר בייקרי יש גם הפתעות!

כבר מזמן אמרתי שבתי הקפה נצחו את המסעדות. אחרי הכל, מה אנחנו כבר מחפשים? כוס קפה טוב, סלט טוב, כריך ונשנוש יסגרו לנו את הפינה. רשת בתי הקפה בליקר בייקרי גדלה ותוקעת יתד בארץ. ניסיתי את הסניף סביון באור יהודה והיה לי טעים ומהנה.
התחלנו את הערב שלנו עם פלאפל תרד על מצע לבנה מתובלת. נשנוש מקסים לעת ערב, אומנם מטוגן, אך לא מכביד. כיפי והכי חשוב - מקורי. המשכנו את סבב המקוריות הזה עם סיגר תרד ופטריות שוב, על מצע לבאנה מתובלת. מגיע ציון לשבח לשף של בליקר אור יהודה על המקוריות וההגשה, שתי המנות האלו הן מנות שהייתי שמחה לקבל בבית קפה תל אביבי ואפילו לנשנש בבר לעת ערב. טעים, עסיסי ומקורי. 
המשכנו עם סלט בליקר עם ירקות טריים, פטריות מוקפצות, גבינת פטה, קרוטונים ותלתלי צ'יפס בטטה. שהיה נהדר וחוסל כמעט עד תום (והוא היה מכובד בגודלו). גם מנת הפטריות המטוגנות בציפוי פריך היו מצויינות. אומנם מנה נוסטלגית, אך ללא ספק, עשויה היטב וטעימה מאוד.
המשכנו עם מנת בלינצ'ס פטריות הייתה נוסטלגיה חביבה ופילה דג היום (אמנון) הוגש לצד כדורי פירה מטוגנים נהדרים עם שעועית ירוקה מוקפצת וקלילה.

בליקר בייקרי

חיים בר לב 10 אור יהודה
הסניף כשר 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...