יום שני, 17 ביולי 2017

הכשרה הבשרית החדשה בראשון לציון, קמפניה

לפני כחודש נפתחה בברשבסקי הראשוני מסעדה חדשה. ממש מאחורי סורנטו האיטלקייה, שוכנת 'קמפניה' הבשרית הכשרה החדשה. אז מה בפי 'קמפניה' שאלתם? 'קמפניה' מביאה את הטעמים הביתיים עם טאץ' נוסף. לכל מנה טוויסט קטן שהופך אותה למיוחדת. הבעלים - בעלי מסעדת סורנטו הסמוכה ובעלי אולמות אירועים בעבר. 
התחלתי את הארוחה של ב'קמפניה' עם סיגר מרוקאי - עלי פילו גדולים ומכובדים ממולאים בשר טלה קצוץ, על רוטב עגבניות. מנה מצוינת ואחלה פתיחה לערב שלי. סיגר מכובד עם כמות ראויה של בשר. גם סיגר הכבד היה נחמד.
המשכנו עם פטריות ממולאות בשר מטוגנות בפירורי לחם, נשנוש מרענן לפני העיקריות. 
סלט דייגים עם סלמון מתקתק על ירקות חתוכים היה טעים מאוד. נתחי הסלמון היו טריים, טעימים, לא מתוקים מידי, עשויה במידה הנכונה. מצוין.
לעיקרית קיבלנו את מנת הבית - שלוש סירי מיני עם שלושה תבשילים: אורז עם אסאדו - טעים וביתי לתבשיל הראשון. קוסקוס עם בשר ריאה לתבשיל השני (לחובבי ריאה), ופירה עם כבדי עוף בסיר השלישי. כל המנה הזו בעלות של 140 ש"ח בלבד יכולה בשמחה להספיק לשלושה מבוגרים שמחים!
גולת כותרת נוספת ב'קמפניה' הוא שולחן עם טכנולוגית מיפוי, עליו מוקרן סרטון מנות המסעדה. השולחן ממוקם בחלל המסעדה, מכיל שישה סועדים בלבד ומציג שני סרטונים. יש צורך לשריין את השולחן מראש, גימיק חמוד וחביב שיובא במיוחד מבלגיה למסעדת 'קמפניה' בלבד וקיים רק בעוד ארבע מסעדות ברחבי העולם (ניו יורק, פריז, דובאי ולונדון).
קמפניהברשבסקי 8 ראשון לציוןhttp://campania.rest.co.il/כשר - הרב מחפוד 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...