יום ראשון, 16 ביולי 2017

התגעגענו למקום עם קונספט - וודו

כבר חודש שתל אביב מדברת על מקום החדש בבן ציון 1, ממש על פינת קינג ג'ורג' צמוד לסנטר. כן, כבר חודש מדברים על ה VOODOO הבר החדש של תל אביב. יצאתי לבדוק ולהתרשם ויצאתי עם חיוך על הפנים. VOODOO הוא לא סתם מקום, ה VOODOO הוא בר מוקע מלא מחשבה. כבר בכניסה יקבלו את פניכם בובות ראווה מעל הבניין, על הקירות אי אפשר לפספס את ציורי הוודו וגם על הבר החיצוני והפנימי. 
יש וויב כיפי בוודו - ראשית, כיף להיות במקום מושקע. שנית - כל הזמן מלא בוודו עם קהל מכל הגילאים. יש משהו בחשיבה על הפרטים הקטנים שקוראת לקהל פשוט לבוא ולהתיישב. 
התחלנו את הערב שלנו עם קוקטייל אלילי של PAPA LEGBA  ג'ין, קמפרי, ליים, אננס מעושן ורוזמרין. אתם עוד תתמכרו לאננס המעושן הזה, שנותן גם ארומה ופריכות נגיסה ומתוקה בקוקטייל. אהבתי מאוד. טל שאיתי שתתה גוורץ ואנחנו היינו מרוצות.
קרפצ'יו דג האינטיאס היה נהדר, מתובל נכון, כיפי, חרפרף במידה ועם פסטוקים טריים טריים שעשו לנו כיף. לא יכולתי לתת לכל הטעם הזה להתבזבז והזמנתי גם לחם סלקים ואגוזים שינגב טוב טוב מהצלחת. 
גם סלט הסלק שהגיע עם עלי רוקט, גבינת פטה, ושוב - פיסטוקים טעימים טעימים שחיסלתי מהר ולא השארתי לטל. 
חתמנו את הערב עם שלוש מנות חמות, ירקות צלויים עם קרם שקדים וארק שנתן ניחוח אניסי בממרח עדין. המבורגר שחור היה מנה טעימה וטובה (שחור מאבץ - למקרה ששאלתם). והצי'פס - כמובן הגיע קרעים קרעים ונבלע באכזריות על ידינו עם רוטב האיולי רוקט של ה VOODOO.

הכי אהבתי שיש ל VOODOO מתחם לאונג' ששם אפשר לרקוד בשעות היותר קטנות של הלילה והכל עם המוטיבים האליליים של ה VOODOO!

VOODOO
בן ציון 1, תל אביב (צמוד לאוזן השלישית)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...