יום שני, 10 ביולי 2017

פרגולה בר - המארחים הכי חמודים בגבעתיים

 אם חיפשתם מקום בגבעתיים, בר שיודע את העבודה גם בשירות וגם במטבח, עם אוירה מנצחת, בעלים מארחים וחמים ומוזיקה שעושה חשק להישאר - מצאתם! - בר הפרגולה בגבעתיים הוא המקום. בר הפרגולה ממוקם בכצנלסון 52 גבעתיים, על פינה מקסימה וכיפית. 

נחמד ב'פרגולה', לשבת על דרינק משקיף לרחוב או בבר המקסים בפנים - כל התשובות נכונות בפרגולה. הפעם התיישבנו בחוץ (פעם קודמת היה לי דייט על הבר והיה מקסים), הערב טרם החשיך ולנו זה עשה כיף להשקיף על כולם עם דרינק בקאהם עם וודקה, אבטיח טרי, סוכריית גומי מסולסלת בתור שקית, וספריי חמוץ-מתוק של מטף כיבוי (ראו בתמונה). 

הקוקטייל היה סופר טרי, רענן וכיפי. המשכנו את הערב שלנו עם ארטישוק נהדר בקרם גבינה ופסטו ומנה מצויינת של פלטת גבינות, עם גבינת פטה רכה, זיתים שחורים וירוקים, פלפלונים אדומים ממולאים גבינה, ופלפלונים חריפים  - מאוד מאוד טעימים ממולאים גבינה. עוד כיכבו בפלטת הגבינות - גבינה קשה עם פלפל אדום וירוק - גם טעימה מאוד - וגם שיחוק אדיר לפרגולה שמחדשים לי דברים וסופר טעימים. 
בין דרינק לדרינק נשנשו גם ג'בטת סביח נהדרת עם חציל, ביצה ותפוח אדמה. בפאן הבשרי יותר כיכבה ג'בטת קבב. הקבב הזה מוצלח, טעים, עסיסי, מתובל במדויק, עם טחינה עליו. לצד שני הג'בטות הגיע סלט עגבניות חריף (זהירות! זה היה גם לי חריף) וטעים. 


 תבואו לבר הפרגולה, הבעלים חמים, האוכל טעים ואלכוהול עושה נעים!

אהבתי מאוד
פרגולה בר 
כצנלסון 52 גבעתיים 
https://www.facebook.com/pergulabar/




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...