יום חמישי, 13 ביולי 2017

ים 7, כנראה שזו המסעדה הכי מצליחה בהרצליה

 לא להאמין, אבל ערב יום חול במסעדת ים 7 מתחת למלון דן אכדיה בהרצליה מפוצץ עד אפס מקום. השולחנות חמים - ומחליפים יושבים ללא הרף. אני ושרית הגענו בידיעה שבאנו לחגוג את הקיץ וחגגו גם טעמים בדרך.
זה התחיל עם סלט אייסברג עם גבינת קממבר עדינה וטעימה. אני לא טעמתי כזו קממברית מושלמת, מאוזנת, לא חריפה. באמת ראויה לשבח. גם הרוטב השתלב יפה ולא השתלט על הטעמים. סלט פשוט ומדויק. המשכנו עם קרפצ'יו אינטיאס על קרם אבוקדו - אחת מהקלאסיקות של ים 7. 
ידענו שאנחנו באות לערב דגים, בא לנו להתרענן עם מאכלים מאוזנים. אהבנו את מנת הפילה מוסר על ריזוטו עגבניות עם חמאה ופרמז'ן - הגרסה המנחמת של מנות הדגים. מאוזנת וטעימה. כשהזמנו פילה לברק לא מאוד ציפינו - אבל ראשית קבלנו דג ענקי!!! ושנית  - כל פיסה בו היתה עסיסית. אינני מחובבי מנות הדג השלמים, אבל בלברק של ים 7 זה היה שווה כל פיסה של גירוד ביס ועוד ביס. דג מעולה, מתובל נכון, עסיסי,  בשרני  - אנחנו התמלאנו מהדג הזו ונהננו מכל ביס! התענוג הזה הגיע לצד כרובית צלויה בטחינה שעשתה לנו רק טוב בין ביס לביס עם פריכות של צליה (לא מבושלת) ותיבול מושלם. תענוג. 
 לקינוח לא ציפינו למנה מפתיע, אך מהתפריט הדהד לנו קינוח 'פריז ברס' עם פחזנייה ממולאת מסקרפונה. הו!!! סוף סוף קינוח מפתיע שאין לאחרים, טעים, נחמד ומרענן!
אהבנו !!!
ים 7 
מתחת לדן אכדיה הרצליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...