יום שלישי, 23 במאי 2017

לטבעוניים יש מה למרוח על הלחם בזכות ויטופיה מרקט

'ויטופיה' היא חנות טבעונית במרכז מסחרי ברחוב הנחשול 30 ראשון לציון. 'ויטופיה' הוקמה  על ידי זוג טבעוניים: שגיא וסיגלית אלירז, שהקימו לעצמם פינת חמד טבעונית לפני שנה וחצי.
'ויטופיה' היא האוטופיה של הטבעוניים. הכל רק טבעוני. כל מוצרי המדף - וניתן למצוא בויטופיה את מוצרי המדף הטבעוניים הטובים ביותר במחירים מאוד נוחים (אפילו אני רכשתי שם)
ב'ויטופיה' הכל טבעוני מרמת הצוות עד אחרון המוצרים. ייחודיות 'ויטופיה' היא במקרר גבינות ומוצרים קרים. 
סוף סוף יש לי מה למרוח על הלחם. גבינות טבעוניות מבית ויטופיה!!!
טעיייים. ובריא.



'ויטופיה' מכינים בעצמם שלל גבינות טבעוניות. כל הממרחים נעשו על בסיס מתכונים ייחודיים שרקחה סיגלית בעצמה: 
ישנן גבינות על בסיס קשיו בלבד: לאבנה מעולה, טפנד קלמטה עם קשיו, קשיו פסטו, קשיו מעושנת,וקשיו פלפלים קלוים. כולן היו מצויינות וטעימות ממש. בייחוד הלאבנה. גבינות 'שמנת' על בסיס קשיו, שמן קוקוס וסויה: גבינה לבנה רגילה, שום שמיר, זיתים, קוטג',  צזיקי מצוין וגם ניתן למצוא סלט ביצות (התשובה הויטפית לסלט ביצים) עם טופו ותבלינים. ניתן להשיג גם חמאה טבעונית על בסיס חלב שקדים ושמן קוקוס, קשיו וסויה. ויטופיה עוד ידועים כדורי מוצרלה המעולים שהם עושים ומספקים למסעדות ולפיצריות. אם טעמתם פיצה טבעונית טובה בארץ? סביר להניח שסיגלית הכינה אותה.

אוהבנו מאוד ויצאנו עם חיבוק
ויטופיה
הנחשול 30, ראשון לציון
https://www.facebook.com/VtopiaMarket/?fref=ts

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...