יום חמישי, 4 במאי 2017

תנו ביס בבשר - לה קרנה


כשמדובר בהמבורגר או כריך בשר אחר, הכי חשוב שהבשר יהיה הכי איכותי. ככה זה ב'לה קרנה'. בר כריכי הבשר שקיים רק ארבע שנים בפתח תקווה אבל שמו הולך לפניו. ב'לה קרנה' לוקחים את הבשרים ברצינות. הבשרים של 'לה קרנה' מגיעים בגוש, וב'לה קרנה' דואגים לפרוס, לחתוך ולקצוץ כל בשר שמגיע למקום. מהבשרים מכינים ב'לה קרנה' המבורגרים וכריכי בשר. אל תתנו למילים להפיל אתכם למחשבות מרובעות. ב'לה קרנה' חושבים מחוץ לקופסה. והמנות - שוות פי שתיים בזכות הטעם והאיכות.
התחלנו עם המבוגר 'הקצב, עם קציצת בקר עטופה אנטריקוט איכותי, הר בצל קריספי עם עגבנייה צלויה ורוטב ברביקיו. אומנם אין אפשרות הגיונית לאחוז בהר הזה אבל הטעם מדבר בשם עצמו. 
עכשיו נמשיך בדקה דומיה זכר לכריך שגרם להרים גבה בהתחלה ואחר ביס אחד פשוט לא לשחרר אותו עד לביס האחרון. כריך 'לה קרנה' עם אנטריקוט, בצל וצ'מיצ'ורי, מיונז, חרדל, חסה ועגבניה. לצד איולי שום טעים. טוב זו היתה אהבה מהביס הראשון. כריך עסיסי, עשיר, בשרני. אחד שכן ניתן לאחיזה, אבל לא לשחרור. פשוט מושלם.
המנות הגיעו לצד צ'יפס וטבעות בצל. טבעות הבצל ב'לה קרנה' עשויים במקום. פשוט תענוג של נשנוש. 
אומנם היינו מפוצצים מאחלה כריכים. אבל לא יכולנו שלא לטעום את כריך סלופי ג'ו של המבורגר מפורק מוקפץ בתבלינים, עגבניות ובצל. כל זה נח בתוך לחמניית ג'בטה מתקתקה שיודעת לחבק את הסלופי ג'ו טוב ועוטפת אותו במתיקות מתונה וכיפית.

לה קרנה הפתיע בכל ביס. עם בשר איכותי ושירות ואהבה אמיתית לבשרים.

אהבנו פלוס
לה קרנה
חיים עוזר 1 פתח תקווה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...