יום חמישי, 4 במאי 2017

פיליפ מרטינס עושים גם צבע שיער בריא




פיליפ מרטינס היא חברת קוסמטיקה אורגנית שהוקמה ב 1984 באיטליה. מוצרי החברה עשויים מחומרים על בסיס אורגני, ללא אמוניה, ניקל, עופרת ומתכות. המוצרים VEGAN FRIENDLY ולא נוסו על בעלי חיים. המוצרים על בסיס חמאת שיאה וקרטין. 
יופי ובריאות מהטבע, ללא כימיקלים או רעלים... בדיוק מה שהשיער שלך צריך לשנה החדשה 🍀 http://philipmartins.co.il 🍀

#philipmartins #hair #fashion #natural #organic #newyear #shampoo #wellness #lifestyle #luxury
בסיס החומרים הטבעי של מוצרי 'פיליפ מרטינס', בריא מאוד לשיער. אך אחת הייחודיות של 'פיליפ מרטינס' היא שהמוצרים טובים גם לעור הקרקפת! ישנו 3 קוים של מוצרים: טיפוח, טיפול וצבע. ליין למספרות וכן ליין מוצרים לשימוש ביתי. 

לפני שנה הוקמה בצפון תל אביב מספרת הדגל של פילים מרטינס. לעיצובי שיער ולטיפולי שיקום לשיער ממוצרי החברה. מספרת הדגל עורכת אבחוני שיער וקרקפת, מקיימת טיפולים משקמים ומעשירי שיער וקרקפת. שיקומי שיער לאחר טיפולים כימיים ובעיות עור ושיער

כל טיפול ב'פיליפ מרטינס' הוא טיפול מעמיק, גם אם זה נראה פשוט, הסוד הוא בחומרים. אני עברתי צביעת שורשים וצביעת גווני שיער עם צבע כחול. כן, גם 'פיליפ מרטינס' מיושרת עם צו האפנה ומייצרת פלטת צבעים צבעונית. צבעי השיער של 'פיליפ מרטינס' על בסיס, שמן קיק ללא אמוניה, ללא ppd, ללא אלכוהול ומקנים מעטפת לשיער בריאה משאר צבעי השיער ומצמצמים נשירה. הם דלילים יותר במרקם, אך לא באיכות. זה מורגש תחילה בקלילות. צבע השיער אינו מכביד על הראש בעת הצביעה, שכן אין צורך בהרבה מהצבע. הצבע בעל ריח נעים ואינו כמו כל צבעי השיער המכילים ריח חריף ומחניק. 
הראש שלכם...

לאחר מכן שטיפת השיער נעשתה בעמדת חפיפה עם מסכת הזנה (לאחר התאמת שמפו ומסיכה). המסיכה מנקה ומקנה הזנה לשיער והקרקפת, מאזנת קרקפת מגרדת, מורידה קשקשים, המסיכה טובה לאחר החלקות ותוספי שיער, מכיוון שהיא ממריצה כלי דם ועוזרת במניעת נשירה. פעם ראשונה ששטיפת שיער במספרה לוקחת הרבה זמן. ב'פיליפ מרטינס' לוקחים את שטיפת השיער ברצינות ומרגישים את זה. אפילו כיסא החפיפה נמתח לכמעט 180 מעלות ויצר תחושה של ספא. 

השיער נראה נהדר ומבריק גם בשורשי השיער וגם בגוונים הכחולים. השיער נעים למגע, ותספורת שלי רעננה וכיפית בדיוק לקיץ!

אהבתי פלוס וזה קרוב לבית! 

https://www.facebook.com/PhilipMartinsTelAviv/?fref=ts



פיליפ מרטינס - להשיג גם במספרות המורשות


משה סנה 21, תל אביב

035339484

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...