יום רביעי, 3 במאי 2017

שוקולטרי גליצקי מייצרים שוקולד גורמה ויש גם קולקציה טבעונית


איך אני אוהבת פרלינים! טבעוניים עם פירות טריים!
רוית בן הרוש שוקולד!
צילום: רובי צוק



שוקולטרי גליצקי בכפר מרדכי הוקם לפני כשנתיים על ידי רוית בן הרוש גליצקי לאחר עשר שנות לימוד והתמחות במקצוע הקונפיסייר בארץ ובעולם. עם הידע שרכשה רוית היא מפתחת טעמי שוקולד. לרוית רשומים כמאה טעמים, תוך הקפדה על חומרי גלם טבעיים המיוצרים ידני. ממחיות אגוזים שונות, מחיות פרות טריים, מרמלדות, נוגט, שימוש בתבלינים טריים שרוית מגדלת או חקלאי מאזור השפלה. 

שוקולטרי גליצקי אוהבים וגאים לשרת את הלקוחות שלהם ומייצרים גם שוקולדים בטעמים מיוחדים על פי דרישת הלקוחות. שחזור טעמים ובניית טעמים חדשים על פי דרישה. כל השוקולדים מיוצרים בשיטות מסורתיות. ניתן למצוא טעמי בזיליקום לימון, הדרים, פירות יער, וניל ותבלינים וכרמל מלוח ועוד.

לשוקולטרי גליצקי ליין שוקולד טבעוני ללא שמנות צמחיות עם חמאת קקאו בלבד, שוקולד, פירות ואגוזים. הליין הטבעוני הינו גם ללא גלוטן. הקו הטבעוני זכה להצלחה רבה בקרב הטבעוניים. הקו מופרד לחלוטין מהקו החלבי ושוקולטרי גליצקי בדרך לקבל תו ויגן פרנדלי. 

שוקולטרי גליצקי מייצרים גם שוקולדים חלביים, שוקולדים ללא סוכר לסכרתיים, שוקולדים לילדים ועורכים סדנאות פרטיות בתיאום מראש. מיוצגים בפסטיבלי שוקולד וקולינריה בארץ ובעולם. 

שוקולטרי גליצקי 
0524323745
כשר

לפייסבוק שוקולטרי גליצקי:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...