יום ראשון, 14 במאי 2017

הצגות הבימה: אין סוף, בעלה של אישתי, ורסאצ'ה שם זמני, 1984

הבימה יוצאת בארבע הצגות חדשות:


1984 
עיבוד לספרו המפורסם של ג'ורג' אורוול - מה יקרה ב 1984 - חיזיון עתידי הנכתב מנקודת מבט ב 1948, כולם חיים תחת משטר טוטליטרי - של המפלגה השלטת והאח הגדול בראשה. המפלגה מנהלת משטרת מחשבות ומשטרת דיבור. לא הכל מותר לחשוב, לא צריך, לא כדאי, ובטח לא לדבר. מחזה מחשמל, מהפנט, חזק ושומר על רף מתח גבוה. תענוג של שעה וחצי. מומלץ !!

בהשתתפות

בעלה של אישתי
מה קורה ששני בעלים מגלים שהם נשואים לאותה אישה. פיני קדרון ועמי סמולרצ'יק שעושה שמח על הבמה. בשתי הסצנות הראשונות הבעלים המתוודים זה לזה, רבים בניהם מי יזכה בה, מי יוותר וגם כועסים עליה יחד. בסצנה השלישית מגיחה שיפי אלוני וגונבת לכולם את ההצגה, במשחק קליל, זורם, עם בטחון עצמי מפתיע לאישה בוגדת עם המון תעוזה וחוצפה!!! היידה שיפי!!!

בהשתתפות


ורסאצ'ה שם זמני
עבריין (גיל פרנק) שחתם להיות עד מדינה, ממתין לעדות שלו בדירת מסתור אליה מגיעה אהובתו לשעבר. את אהובתו הוא נטש לטובת דירת המסתור, מתן העדות ותחילתם של חיים חדשים, פשוטים, ללא פשע, ללא כסף וללא כבוד. אהובתו - מיקי פלד רוטשטיין המעולה, מגיעה בדרכים פתלתלות אליו לדירה, לשכנע אותו, לחזור אליה, לפשע, לכסף, לחיים הקודמים המפוארים שלו מפעם. היא מנסה לפתות אותו בכל דרך, והוא, שעדיין אוהב אותה. מציע לה חיים אחרים יחד, רחוק, בפשטות ובאהבה. האם תסכים? 


בהשתתפות



אין סוף
זוג צעיר מפתח רומן. תמונת מצב סטנדרטית הנבחנת בכמה אופנים. כל סיטואציה משוחקת מספר פעמים. לעיתים אותו טקסט רק במשחק שונה. התוצאה הסופית היא אותה תוצאה רק ההתבוננות הפילוסופית היא על כיצד להגיב לסיטואציות בחיים. בסוף התוצאה היא אותה תוצאה. צריך רק לבחון מה אנחנו עושים באמצע. הצגה פילוסופית לאוהבי התחום.

בהשתתפות





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...