יום ראשון, 9 באפריל 2017

בשרים מעושנים בהוד השרון זה צ'ופ צ'ופ


לפני מספר שנים הוקמה בהוד השרון הפנינה של חובבי הבשר ושומרי הפליאו. צ'ופ צ'ופ. היא מעשנת בשרים קטנה והיא כל מה שתושבי האזור חיכו לה. צ'ופ צ'ופ היא אומנם מסעדת קטנה, אבל אל תתנו לגודל לבלבל אתכם הטעם פה המנצח. 
בשרים מעושנים על תפוח אדמה ורוטב צ'מיצ'ורי
את צ'ופ צ'ופ הקים מור בק, שף בעל ניסיון עשיר במסעדות יוקרה ובעל קייטרינג בשרים. הוא הקים את 
צ'ופ צ'ופ על דרך רמתיים 69 והפך אותה לפנינה ארצית ואמיתית.
צ'ופ צ'ופ מעוצבת בפשטות, שולחנות בר גבוהים מעץ ומספר שולחנות ישיבה בחוץ. מור הבעלים מקבל את פני הלקוחות היושבים בפנים, או על הבר ומג'נגל בין הכנת הבשרים לשירות לבבי.
הגעתי לצ'ופ צ'ופ באיחור אופנתי, וזו הייתה כבר מלאה כמעט עד אפס מקום. לצ'ופ צ'ופ מבחר בשרים ונקניקים. כולם מעושנים במקום על ידי מור. על הבשרים ניתן למצוא: אסאדו, אנטריקוט, חזה בקר, סינטה, חזה הודו, חזה אווז ועוף מעושן. את כל הבשרים ניתן להזמין בג'בטה לבנה או מקמח מלא, בצלחת על מצע בטטה או תפוח אדמה או במשקל. 
בשרים מעושנים על בטטה
הכל בצ'ופ צ'ופ נעשה על ידי מור, גם הרטבים המעולים: מיונז, מיונז ווסאבי, מיונז שום ויש גם רוטבי פליאו נהדרים: בלסמי מצומצם, חרדל דיז'ון, צ'מיצ'ורי, לימון כבוש וחריף.
טעמנו הכל הזמנו שני מיקסי בשרים שהגיעו אחד על מצע בטטה ושני על תפוח אדמה. באמת, אחרי ביס אחד מבינים שחובבי הפליאו לא צריכים יותר מבשר טוב. הבשר היה כל כך טוב שכבר תוך דקות לא נשארו בשרים בצלחת. פרוס דק דק, רך ומאוד עסיסי!
כיכבו בטעמם רוטב הלימון הכבוש המצוין, והאסאדו שהמיס אותנו סופית. לא צריך קינוח עם אסאדו כזה. שערות-שערות מפוררות של אסאדו מלאו את פינו טעם, טעם של בשר טוב ואמיתי.
אומנם שבענו בצ'ופ צ'ופ אבל הטעמים, עושים בהחלט חשק לעוד. מרגישים שהכל נעשה מאהבה למקום ולבשר, כל הכבוד מור!

*בקרוב צ'ופ צ'ופ מתחדשת ועוברת שיפוץ והגדלה!
מומלץ מאוד

צ'ופ צ'ופ
דרך רמתיים 69 


    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

      נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...